اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر:

مدیریت شهری زیربار عملکرد ضعیف مسئولان ادارات نرود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: مدیریت شهری نباید زیربار تصدی مدیریت‌های ضعیف برخی دستگاه‌ها و ادارات برود.

مدیریت شهری زیربار عملکرد ضعیف مسئولان ادارات نرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حمید سالم‌پور ظهر امروز در جلسه مشترکی با رئیس شورای فرهنگ عمومی به مناسبت سالگرد صدور دستور امام خمینی (ره) برای تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: در شرایط کنونی شوشتر جولانگاه مدیران بی‌تجربه شده، گویی این شهر برای آزمایشگاه مدیران خوزستان جایگاه خوبی است.

وی تاکید کرد: نباید بگذاریم که مسئولان بی‌تجربه در سمت‌های مختلف شهری حضور یابند همانگونه که در شرایط کنونی از فرمانداری شوشتر تا دیگر نهادها شاهد چنین عزل و نصب‌هایی هستیم.

سالم‌پور با اشاره به اینکه باید مدیریت استان بداند که شوشتر جایگاهی برای آزمایش مدیران نیست، خاطرنشان کرد: مدیر ضعیف کارمند ضعیف‌تر تربیت می‌کند و به این دلیل باید با این چرخه نادرست مقابله کرد.

وی با ستایش اقدامات انجام شده در شهرستان دزفول در روزهای گذشته افزود: در شهرستان دزفول استاندار خوزستان اقدام به انتصاب فردی به عنوان معاون فرماندار کرد که مدیریت شهری از شورای شهر تا امام جمعه و نمایندگان پیشین این شهرستان در مجلس شورای اسلامی مقابل این تصمیم استاندار ایستادند و این خود نشان از حساسیت مردم نسبت به شرایط جامعه و اهمیت انتصابات دارد.

سالم‌پور خاطر نشان کرد: در شوشتر نیز جوانی در یکی از مساجد شوشتر از رئیس شورای اداری شوشتر سئوالی می‌پرسد این مسئول با پلیس پاسخ وی را می‌دهد و دستور بازداشت وی صادر می‌شود.

مسئولان بین مردم نیستند

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر همچنین از عدم حضور مسئولان در میان مردم انتقاد کرد و اظهار داشت: مسئولان بین مردم حضور فعالی ندارند و این عدم حضور  در مراسم مذهبی و آیین‌های ملی کاملا مشهود است.

سالم‌پور خاطرنشان کرد: در مراسم مذهبی و ملی برخی مسئولان در مکان‌هایی خاص به عزاداری می‌پردازند و یا به نحوی ویژه و در جایگاهی خاص مستقر می‌شوند که این مسئله با روح انقلاب اسلامی همخوانی ندارد.

وی با اشاره به اینکه در راستای مبارزه اصولی با وهابیت باید اصولی برخورد کرد، تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا به صورت اصولی و زیربنایی در این باره اقدام کنیم و بر مبانی سطحی این فرقه ظاله تاکید زیادی کنیم تا جامعه از بی‌محتوا بودن این فرقه با خبر شوند.

دستگاه‌های فرهنگی شوشتر پاسخگو نیستند

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر همچنین با اشاره به بی‌تفاوت بودن برخی دستگاه‌ها در خصوص مسائل عمومی گفت: در قضیه ثبت ملی موسیقی 24 مقوم شوشتری به نام دزفول، اداره میراث فرهنگی که مجری این ثبت بوده و اداره ارشاد اسلامی که متولی موسیقی در جامعه است هیچ کدام برای پاسخ نامه ارسالی شورای اسلامی شهر شوشتر اقدامی انجام ندادند.

وی با اشاره به اینکه موسیقی شوشتر از داشته‌ و افتخارات فرهنگی این شهر است، افزود: از شورای فرهنگ عمومی درخواست داریم تا در این عرصه وارد عمل شوند.

انتهای پیام/72006/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول