اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل:

اردبیل هفتمین استان کشور در شبکه‌گذاری گاز است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: اردبیل از نظر شبکه‌گذاری گاز هفتمین استان کشور محسوب می‌‌‌شود.

اردبیل هفتمین استان کشور در شبکه‌گذاری گاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فیروز خدایی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران رسانه‌های جمعی در اردبیل اظهار داشت: در گازرسانی به روستاها اردبیل وضعیت مطلوبی را داراست و از این حیث در جایگاه ممتازی قرار گرفته است.

وی روند مناسب فعالیت گازرسانی در استان اردبیل را یادآور شد و افزود: از 26 شهر موجود در استان اردبیل 25 شهر گازرسانی شده که با اتمام گازرسانی به شهر قصابه مشگین‌شهر در دهه فجر سال جاری تمام شهرهای اردبیل به شبکه گازی کشور متصل شده و از این حیث اردبیل جزو مناطق سبز قرار خواهد گرفت.

این مسئول از پیش‌بینی‌ افتتاح پروژه‌ها برای دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: در دهه فجر چندین روستا و شهر به شبکه گازی استان متصل می‌شوند و شاهد افتتاح پروژه‌های گازرسانی متعددی خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با بیان اینکه انتقال گاز طبیعی از مبادی ذی‌ربط از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، ابراز داشت: گازرسانی به شهرها، روستاها، مناطق مسکونی و صنایع در حد وسیع در استان اردبیل در حال انجام است و ما توانسته‌ایم گام‌های اساسی را در این راستا برداریم.

خدایی گازرسانی به قصابه را جزو برنامه‌های مهر ماندگار اعلام کرد و گفت: 345 روستا با خانوار 48 درصدی گازرسانی شده و 155 روستا را نیز در دست اجرا داریم که با گازرسانی به آنها ضریب پوشش گازرسانی ما در روستاهای استان اردبیل به 62 درصد خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل ادامه داد: هم‌اکنون بیش از 99 درصد خانوارها از نعمت گاز در استان اردبیل بهره‌مند هستند و 5 هزار کیلومتر شبکه تغذیه گاز و توزیع را در استان اردبیل شاهدیم.

وی با بیان اینکه یک هزار کیلومتر شبکه‌گذاری طی یک سال گذشته انجام شده است، افزود: در حال حاضر 162 هزار علمک گاز در اردبیل نصب شده و تعداد مشترکین ما نیز به مرز 301 هزار و 350 مشترک رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از بهره‌مندی 907 واحد مصرف‌کننده صنعتی عمده و جزء در استان اردبیل خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد 300 مورد مصرف‌کننده عمده هستند که با احتساب 57 جایگاه CNG و فعالیت 53 مورد از این جایگاه‌ها، اردبیل در بحث گازرسانی به واحدهای صنعتی نیز موفق عمل کرده است.

انتهای پیام/62003/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول