اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:

زندگی‌نامه شهدای سرعین تدوین می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: با همکاری شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سرعین زندگی‌نامه شهدای این شهرستان تدوین و چاپ می‌شود.

زندگی‌نامه شهدای سرعین تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور شرفی صبح امروز در نشست با فرماندار سرعین با اشاره به رشادت‌‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل کنونی و نسل‌های آینده را از مهم‌ترین وظایف مسئولان و مردم عنوان کرد.

وی افزود: با انتقال و شرح این رشادت‌ها و فداکاری‌هاست که می‌توان جوانان نسل‌های آینده را در مقابل هجمه‌های مختلف بیمه کرده و موجبات سربلندی و سرفرازی میهن را در سایه دین مبین اسلام و تمسک به سیره ائمه اطهار (ع) فراهم آوریم.

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان با اشاره به برگزاری منظم جلسات شورا در شهرستان سرعین و اجرای اکثر مصوبات، از شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان سرعین به عنوان شورای برتر استانی نام برد.

وی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در راستای اجرای اهداف و برنامه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اقدام به چاپ و نشر زندگی‌نامه و شرح وصیت شهدای منطقه کرده که چاپ زندگی‌نامه شهدای روحانی استان اردبیل از جمله این فعالیت‌ها بوده است.

شرفی در ادامه از چاپ زندگی‌نامه شهدای شهرستان سرعین از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان سرعین در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

فرماندار سرعین نیز در این جلسه با اشاره به پیشرفت‌های به وجود آمده در کشورمان در دهه‌های اخیر این پیشرفت‌ها را از برکت خون شهیدان و جان‌فشانی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.

کاظم دبیر اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک رسالت عمومی و همگانی است که در این میان نقش ایثارگران و رزمندگانی که در جنگ حق علیه باطل حضور داشتند بیشتر از همه است و باید با نگارش و بیان خاطرات دفاع مقدس در راستای انتقال این مهم به نسل کنونی و آینده گام برداریم.

انتهای پیام/62003/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول