اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‎کننده تیپ یکم سپاه نینوا گلستان:

کشور ما قوی‎تر و مستحکم‎تر از دوران دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‎کننده تیپ یکم سپاه نینوا استان گلستان گفت: امروز کشور ما قوی‎تر و مستحکم‎تر از دوران دفاع مقدس است.

کشور ما قوی‎تر و مستحکم‎تر از دوران دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید محمدعلی میرحسینی در جمع بسیجیان استان گلستان اظهار داشت: مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری هرگز نباید بپنداریم که دشمن خواب است و ما هم از آن غافل شویم لذا بر این اساس این رهنمود معظم‎له مجموعه تیپ یکم سپاه نینوا گلستان همواره در آمادگی کامل و آموزش هستند و به لحاظ اعتقادی و معنوی هم در سطح بالایی از ایمان و یقین قرار دارند و آماده‎اند تا هرگونه تحرک و تعرض به خاک جمهوری اسلامی را با شدیدترین واکنش جواب دهند.

وی تصریح کرد: طی هشت سال دفاع مقدس ما ابتدایی‎ترین ابزارآلات جنگی مانند سیم خاردار محروم بودیم در حالیکه دشمن ما تا بن دندان مسلح بود و از حمایت 44 کشور دنیا برخوردار بود. در چنین فضایی ما حتی یک وجب از خاک کشورمان را نیز از دست ندادیم اما در حال حاضر کشور ما از لحاظ نظامی و دستاوردهای دفاعی در اوج آمادگی قرار دارد و در این زمینه خودکفا شده است و من به طور قاطع می‎گویم که کشور ما نسبت به دوران دفاع مقدس چندین برابر قوی‎تر و مستحکم‎تر شده است.

میرحسینی گفت: پاسداران و نظامیان ما هم نسبت به دوران ابتدای انقلاب رشد علمی و نظامی خوبی داشته‎اند و در کنار آنها سربازانی را داریم که با تحصیلات عالیه و قلبی آکنده از خدمت به مملکت و ولایت آماده‎اند تا در راه اسلام جانفشانی کنند.

اسرائیل در جنگ 8 روزه شکست سختی خورد

معاون هماهنگ‌کننده تیپ یکم سپاه نینوا گلستان در مورد جنگ هشت روزه اسرائیل علیه مردم بی‌دفاع غزه گفت: اسرائیل در این جنگ هشت روزه به این درک رسید که توان مقابله با مقاومت اسلامی در منطقه با محوریت ایران را ندارد.

وی ادامه داد: اسرائیل در این هشت روز شکست سختی خورد و با خفت به دنبال واسطه‎ای برای آتش‎بس می‎گشت. این خفت و زبونی مخصوص دشمنان خداست که همواره به مومنین و مسلمانان وعده داده شده است.

میرحسینی اذعان کرد: موشک‎هایی که به سمت نقاط حساس اسرائیل شلیک شد تنها چشمه‎ای از قدرت ایران بود و نشان‎دهنده این است که اگر آنها بخواهند کوچک‎ترین چشمداشتی به مرزهای کشورمان داشته باشند هزاران موشک فجر سه و فجر پنج بر سرشان باریدن خواهد گرفت و این قدرت مومنان راه خداست.

یادمان شهدای گمنام تیپ یکم فضای پادگان را معنوی کرده است

معاون هماهنگ‎کننده تیپ یکم سپاه نینوا گلستان در خصوص یادمان شهدای گمنامی که دو سال پیش در این پادگان تدفین شده بودند گفت: کار ساخت این یادمان در محوطه پادگان تیپ به پایان رسیده و اکنون این محل تبدیل شده به مرکز ثقل فعالیت‎های فرهنگی و مذهبی تیپ یکم پیاده سپاه نینوا و ما شاهد هستیم که پاسداران و سربازان همه روزه وقتی سر کار می‎آیند ابتدا در این مکان خود را متوسل به شهدا می‎کنند تا بهتر بتوانند به مملکت خدمت کنند.

میرحسینی خاطرنشان کرد: قبور شهدا به ما گوشزد می‎کند که یک روزی عده‎ای از جوانان این مملکت برای دفاع از ناموس و دین به مناطق سخت عملیاتی رفتند و از جان و مال خود گذشتند تا به آیندگان آرامش را هدیه کنند.

در 9 دی مردم جلوتر از مسئولان بودند

معاون هماهنگ‎کننده تیپ یکم سپاه نینوا گلستان در مورد یوم‌الله 9 دی گفت: همان طور که بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا حضرت امام (ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کرد، بعد از فتنه 88 نیز مقام معظم رهبری هم فرمودند که این فتنه ابعاد پیچیده‎ای دارد که سالیان بعد می‎توان به آنها رسید.

میرحسینی افزود: در جریان فتنه 88 متاسفانه برخی به خود زحمت ندادند به میدان بیایند و مانند عمار بایستند و از ولایت دفاع کنند.

وی اضافه کرد: در مقابل این خواص بی‎بصیرت، این مردم بودند که از برخی مسئولان جلوتر بودند و این حضور باعث شد انقلاب اسلامی بیمه شود. همه اینها مدیون حضور مردم است و ما برای اینکه مردم را به میدان بیاوریم باید افراد صاحب‎نظر و معتمد را نسبت به ابعاد 9 دی توجیه و تبیین کنیم تا انشاالله در 9 دی شاهد حضور انبوه مردم در خیابان‎ها باشیم.

انتهای پیام/2307/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول