اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه فجر امسال

64 واحد مسکن مهر در رودسر واگذار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره مسکن مهر رودسر از واگذاری 64 واحد مسکن مهر در دهه مبارک فجر امسال به متقاضیان این شهرستان خبر داد.

64 واحد مسکن مهر در رودسر واگذار می‌شود

جلال یوسف‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودسر با بیان اینکه دولت در ابتدای طرح مسکن مهر توجه ویژه‌ای به تامین مسکن ارزان قیمت داشته است، اظهار کرد: مسکن مهر در تامین مسکن برای اقشار کم‌درآمد جامعه نقش مهمی دارد.

وی ادامه داد: پروژه مسکن مهر رودسر از سال 89 آغاز شده و در مجموع 240 واحد در حال ساخت است که امیدواریم با همت مسئولان شهرستان در دهه فجر امسال شاهد افتتاح و واگذاری 64 واحد مسکن مهر در رودسر باشیم.

این مسئول، با اشاره به اینکه تمام واحدها دارای زیربنای مفید 75 متر مربع هستند، خاطرنشان کرد: مبلغ پرداختی هر یک از واحدهای مسکن مهر 21 میلیون و 250 هزار تومان است.

وی با تصریح بر اینکه در آبان‌ماه امسال 32 واحد به صورت موقت تحویل متقاضیان شده است، به جایگزین کردن ثبت‌نام جدید افراد انصرافی اشاره کرد و یادآور شد: در صورت انصراف یکی از متقاضیان با فرد جدید پس از طی مراحل اولیه استعلام جا‌به‌جایی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/2300/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول