اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی:

پیش‌بینی ورود 4 هزار هیئت به مشهد در ماه صفر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی گفت: پیش‌بینی می‌شود در ماه صفر چهار هزار هیئت به مشهد مقدس وارد شوند.

پیش‌بینی ورود 4 هزار هیئت به مشهد در ماه صفر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار بهمن امیری‌مقدم صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت آغاز طرح زمستانی پلیس راه در استان خراسان‌رضوی برگزار شده بود، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های ویژه‌ای که باید در اجرای طرح زمستانی پلیس در استان خراسان‌رضوی در دستور کار جدی قرار گیرد توجه به ایام پایانی ماه صفر و ایام شهادت امام رضا(ع) است.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی ادامه داد: بر این اساس و با توجه به حضور هیئت‌های مذهبی در این ایام برای برگزاری مراسم‌های عزادارای در مشهد، پیش‌بینی می‌شود که در ایام پایانی ماه صفر تعداد 4 هزار هیئت از استان‌های کشور وارد مشهد شوند.

امیری‌مقدم به اجرای طرح زمستانی پلیس راه استان خراسان‌رضوی از امروز تا 25 اسفند ماه سال‌ جاری اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای این طرح بی‌شک دارای اهدافی است که یکی از اهداف اجرای طرح زمستانی پلیس راه خراسان‌رضوی ایجاد انضباط و امنیت و توسعه آن در عبور و مرور جاده‌های استان است.

وی افزایش انضباط ترافیکی در جاده‌های استان خراسان‌رضوی، ایمنی تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها و به ویژه‌ جاده‌های برف‌‌گیر و گردنه‌های استان، پیش‌بینی و مقابله با حوادث احتمالی در جاده‌ها و حضور به هنگام نیرو‌های امدادی و نجاتی در زمان وقوع حوادث در جاده‌های استان را از دیگر اهداف اجرای طرح زمستانی پلیس راه در استان خراسان‌رضوی عنوان کرد.

امیری‌مقدم به تعداد پاسگاه‌های فعال استان نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تعداد 21 پاسگاه در حوزه برون شهری استان فعال است که بر این اساس تعداد 2 پاسگاه امسال افزوده شد.

انتهای پیام/70001/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول