اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احیا ـ 5

فرمانده انتظامی ورامین: منکرات به سرعت پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ورامین گفت: اگر مردم وقوع منکرات را به 110 اطلاع دهند به سرعت پیگیری می‌شود.

فرمانده انتظامی ورامین: منکرات به سرعت پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با آغاز دهه امر به معروف و اهمیت این فریضه مقدس بر آن شدیم گفت‌و‌گویی با احمد فلاحی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ورامین و  عضو ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان داشته باشیم که مطالب زیر ماحصل این گفت‌وگو است که در این ارتباط صورت گرفته است.

فارس: شما به عنوان عضو ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چه اقدامی در جهت مصوبات ستاد انجام دادید؟

عوامل ما با تلفیق و کمک عوامل تذکر لسانی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر اقدام به گشت زنی در حوزه تحت نظر به طور مداوم می‌کنند.

پلیس امنیت اخلاقی ما که زیر مجموعه اطلاعات نیروی انتظامی است نیز گشت‌زنی دارند، به کلانتری‌ها هم ابلاغ شده است در گشت‌های خود به شدت با مظاهر بد اخلاقی‌های اجتماعی و اخلاقی برخورد کنند.

فارس: آیا گروه‌های تذکر لسانی مورد حمایت شما هستند؟

بله، ما دو نوع گروه تذکر لسانی داریم، گروه اول گروه‌های تذکر لسانی خود نیروی انتظامی است که با در اختیار قرار گذاشتن اتومبیل و نیرو و امکانات از آنها حمایت می‌کنیم.

و اما گروه دوم گروه‌های تذکر لسانی مردمی هستند، این گروه‌ها هم مورد حمایت قاطع نیروی انتظامی هستند، اگر برایشان مشکل و معضلی پیش آید و مراجعه کنند از هر لحاظ حمایتشان می‌کنیم، این وظیفه ذاتی نیروی انتظامی است، البته در تمام این مراحل هماهنگی کامل با دستگاه قضایی وجود دارد.

فارس: مردم در صورت مشاهده منکرات در جامعه چه‌طور می‌توانند به شما اطلاع دهند؟

پل ارتباطی ما با مردم تلفن 110 است، در صورت مشاهده وقوع هرگونه جرم از جمله منکرات و مفاسد در جامعه کافی است با این شماره تماس بگیرند تا به سرعت پیگیری شود.

در ضمن به کلانتری‌ها نیز اعلام کردیم که در صورت مراجعه مردمی برای وقوع مفاسد و منکرات گزارشات را دریافت کرده و به سرعت اقدام کنند تا سطح امنیت اخلاقی شهرستان ارتقا یابد.

فارس: انتظار شما از مردم و مسئولان در این حوزه چیست؟

از همه اقشار مردم و نیز مسئولان ادارات و نهادها انتظار می‌رود که بیایند پای کار و به نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و به‌ طور کلی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در برخورد با ویروس گناه در جامعه کمک کنند.

دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر واجب است و امر خدا است.

انتهای پیام/ل/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول