اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهربابک خبر داد

اجرای طرح فاضلاب شهری در شهربابک

خبرگزاری فارس: فرماندار شهربابک گفت: طرح فاضلاب شهری با مشارکت و سرمایه‌گذاری مجتمع مس شهربابک در این شهرستان اجرا می‌شود.

اجرای طرح فاضلاب شهری در شهربابک

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، سیف‌الله امینی‌زاده یکشنبه شب در جمع مردم این شهرستان از اجرای طرح فاضلاب شهری با مشارکت و سرمایه‌گذاری مجتمع مس شهربابک در راستای جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی و فاضلاب شهری و استفاده در صنعت خبر داد.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌هایی در راستای اشتغالزایی انجام شده که در صورت همکاری لازم محقق و در این صورت نرخ بیکاری در شهرستان کاهش می‌یابد.

امینی‌زاده به ایجاد بازارچه سراسری و ارائه تولیدات شهرستان در مسیر رودخانه شهید بهشتی در داخل شهر اشاره کرد و بیان داشت: طرح تفصیلی شهر و نقشه‌برداری مسیر رودخانه شهید بهشتی از همان مسیر قبلی اجرا و کار زیرسازی و جدول‌گذاری ادامه مسیر رودخانه نیز در حال انجام است.

وی گفت: املاک خیابان امام (ره) واقع در ضلع جنوبی آن شناسایی و ارزیابی که قسمتی از آن جدول‌گذاری و آسفالت شده است و با توجه به قیمت املاک در این منطقه برای آزادسازی مسیر یک کیلومتری آن در حدود 50 میلیارد ریال هزینه برآورد و با توجه به برنامه زمان‌بندی شده در حال انجام است.

محمد بخشوده رئیس شورای اسلامی شهربابک نیز در پاسخ به سئوال مطرح شده پیرامون علت یک طرفه شدن کوچه 12 متری شهید میرخالوئی واقع در خیابان امام (ره) گفت: این کار با پیشنهاد شورای عالی ترافیک و تأیید کارشناس فنی راهنمایی و رانندگی انجام شده و شهرداری مجری مصوبات شورای عالی ترافیک است.

انتهای پیام/80023/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول