اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر خواستار شد

تشکیل مدیریت واحد فرهنگی در شوشتر

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار تشکیل مدیریت واحد فرهنگی در این شهرستان شد و گفت: از هم گسیختگی در مسائل فرهنگی کاملا مشهود است.

تشکیل مدیریت واحد فرهنگی در شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، غلام سلطانیان ظهر امروز در جلسه مشترکی با رئیس شورای فرهنگ عمومی به مناسبت سالگرد صدور دستور امام خمینی(ره) برای تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: از هم گسیختگی و اقدامات جزیره‌ای در اجرای برنامه‌ها و مسائل فرهنگی در شوشتر بسیار مشهود است و باید برای برطرف کردن این مشکلات مدیریت واحد فرهنگی بر مسائل فرهنگی و اجتماعی نظارت کند.

وی افزود: مشکلات در حوزه فرهنگ به جای کاهش، روز به روز در حال افزایش است و باید کوشید تا مسائل با برخوردی کارشناسی و ریزبینانه برطرف شود.

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خاطر نشان کرد: تکریم ارباب رجوع در شوشتر مغفول مانده است و لازم است کارمندان آموزش‌های لازم و نحوه برخورد با ارباب رجوع را در قالب کلاس‌های آموزشی فرا گیرند تا مشکلات در ادارات به حداقل برسد.

سلطانیان افزود: فعالان فرهنگی در شوشتر اصلا روی خوشی از مسئولان نمی‌بینند و حتی نهادی مانند شورای اسلامی شهر برای صدور مجوزی برای یک فعال فرهنگی برای راه‌اندازی کیوسک مشاوره رایگان خانواده با مشکلات متعددی مواجه شد و سرانجام با سختی و پس از شش ماه معطلی این مجوز صادر شد.

*مردم از پیگیری خسته شده‌اند

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: مردم این شهر، نجیب و کم حرف هستند اما مشکلات به حدی پیش رفته است که صدای آنها هم درآمده است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات در حوزه عمران در شوشتر نیز بسیار زیاد شده است، افزود: بسیاری از مردم از پیگیری مشکلات خود از دستگاه‌های اجرایی ناامید شده‌اند و دیگر کسی امیدی به بهبود وضعیت ندارد زیرا پیگیری‌ها تنها با توجیه مسئولان و کم توجهی پاسخ داده می‌شود.

سلطانیان خاطرنشان کرد: بسیاری از وعاظ و سخنوران در ایام محرم و صفر بیشتر بر گریستن محض بر امام حسین(ع) تاکید دارند، در صورتی که پیام اصلی عاشورا تنها گریستن محض نبوده است.

وی با اشاره به اینکه برخی شعرای شوشتری در ایام محرم تنها تاریخ عاشورا را تحریف می‌کنند، خاطر نشان کرد: باید با شعرای اهل بیت‌سرای شوشتری ارتباط نزدیک‌تری ایجاد شود و مسائل مهم در واقعه عاشورا را به آن‌ها گوش‌زد کرد و جلوی سرودن اشعار پوچ و با مفاهیم نادرست را گرفت.

این عضو شورای شهر شوشتر خاطرنشان کرد: وضعیت بد فرهنگی در شوشتر با دعوت یک سخنران و برپایی یک جلسه حل نمی‌شود و باید اقدامات فرهنگی در این حوزه کارشناسی شده اجرایی شود.

انتهای پیام/72006/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول