اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل بازرسی خراسان شمالی:

تصدی بیش از یک پست در دستگاه‌ها تخلف است

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل بازرسی خراسان شمالی تاکید کرد: تصدی بیش از یک پست در دستگاه‌های دولتی تخلف محسوب می‌شود.

تصدی بیش از یک پست در دستگاه‌ها تخلف است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، امید سحرخیز ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازرسی این موضوع را به عنوان یک تخلف پیگیری و برخورد قانونی با افراد و دستگاه‌های خاطی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در سنوات گذشته بازرسی استان با چنین مواردی مواجه بوده است، گفت: به همین منظور این دستگاه وارد عمل شده و ضمن بررسی موضوع تذکر لازم را به دستگاه مربوطه ارائه کرد.

سحرخیز با تاکید بر اینکه برخی شبهات قانونی در مورد برخی معاونان و مدیران استان خراسان شمالی برای تصدی دو شغل و همچنین دعوت به کار پس از بازنشستگی وجود دارد، افزود:‌ به هر شکل باید مر قانون در این ارتباط انجام و بازرسی در ایفای وظایف قانونی و برخورد با تخلفات کوتاه نمی‌آید.

وی یکی از مهم‌ترین دلایل بروز تخلفات اداری از جمله تصدی بیش از یک پست در دستگاه‌های استان را به خاطر آگاه نبودن به مباحث قانونی عنوان کرد و گفت: البته جهل به قانون رافع مسئولیت نبوده و باید افراد پاسخگو باشند.

معاون اداره کل بازرسی خراسان شمالی ارائه آموزش‌ها درباره آشنایی مدیران با قوانین و آیین نامه‌ها را در این زمینه مهم برشمرد و افزود: تاکنون برای پیشگیری از تخلفات که از رویکردهای این اداره کل به شمار می‌رود، کارگاه‌های مختلف آموزشی برای مدیران برگزار شده که این برنامه در طول سال تداوم دارد.

وی همچنین یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بازرسی برای پیشگیری از وقوع تخلفات در دستگاه‌ها را اطلاع رسانی و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها عنوان کرد.

سحرخیز از مدیران و خبرنگاران رسانه‌های استان خواست تا برای پیشبرد پیشگیری از تخلفات در دستگاه‌ها، این اداره کل را یاری کنند.

انتهای پیام/63002/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول