اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌جنوبی:

تقویت بنیه‌های علمی کشور تحکیم پایه‌های نظام را در پی دارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: تقویت بنیه‌های علمی کشور تحکیم پایه‌های نظام را در پی دارد که باید در این زمینه مسئولان حمایت‌های جدی داشته باشند.

تقویت بنیه‌های علمی کشور تحکیم پایه‌های نظام را در پی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌محمد گلستانی‌فرد ظهر امروز در کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان خراسان‌جنوبی اظهار کرد: حضور مشاوران مذهبی در سطح مدارس استان و بهره‌مندی دانش‌آموزان از مباحث دینی در اوقات فراغت جزو طرح‌هایی بوده است که سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی ارائه کرده و با پذیرش موضوع قرار است در سطح مدارس اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح به‌صورت ابلاغی از وزارت آموزش و پرورش نبوده است، ادامه داد: سازمان آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی ظرف یک هفته آینده با جدیت این موضوع را پیگیری و نتیجه را به کارگروه اعلام کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی در مورد یکی از مصوبات جلسه گذشته کارگروه در مورد آشنایی مدیران و فعالان فرهنگی استان با آسیب‌های فضای مجازی با همکاری پلیس فتا گفت: پلیس فتا و  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این زمینه ورود پیدا کرده‌اند و با ارائه آماری در این زمینه و حساس‌سازی موضوع برای اعضای کارگروه قرار شد جلسه محدودتری در این زمینه گذاشته شود که باید این اقدام صورت گیرد.

گلستانی‌فرد‌ افزود: با ارائه برخی از آمار در این زمینه توسط پلیس فتا نشان داده شد که نباید خیلی خوش‌بینانه به این موضوع نگاه کرد بلکه باید با نگرانی بیشتری وارد این حوزه شد و واقعیات را بیشتر درک کرد.

وی در مورد اجرای طرح شهاب در مورد حمایت از دانش‌آموزان المپیادی در استان با عنوان طرح شهید احمدی روشن به عنوان یکی از موضوعات مطرح شده در کارگروه اظهار کرد: این طرح از طرف دانش‌آموزان المپیادی برای حضور بیشتر در صحنه‌های المپیادی کشور ارائه شده است که لازم است بیشتر مورد حمایت قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه باید با پذیرش اصل این موضوع گرفتار تامین اعتبار آن نشد، ادامه داد: تقویت بنیه‌های علمی استان از اهمیت زیادی برخوردار است که مورد تاکید مسئولان است.

گلستانی‌فرد با تاکید بر اینکه جوانان استان در این زمینه دغدغه دارند، تصریح کرد: سازمان آموزش و پرورش با ورود به این قضیه در نخستین جلسه با طرح موضوع مشخص کند که در حمایت از این طرح چه‌کاری می‌تواند، انجام دهد تا سایر ارگان‌ها نیز در این باب تعیین تکلیف شوند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: بنیاد نخبگان استان قول حمایت 40 درصدی از این طرح را داده است.

انتهای پیام/690011/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول