اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت بیمه محصولات کشاورزی

آخوندی: صندوق بیمه به کشاورزان زلزله‌زده غرامت می‌دهد

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران خراسان‌جنوبی گفت: صندوق بیمه محصولات کشاورزی تنها به کشاورزانی خسارت پرداخت می‌کند که محصولات خود را پیشتر بیمه کرده باشند.

آخوندی: صندوق بیمه به کشاورزان زلزله‌زده غرامت می‌دهد

محمدعلی آخوندی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با بیان اینکه محصولات کشاورزی مردم از جمله زرشک زیر آوار مانده و از بین رفته است، اظهار کرد: ارزیابان بیمه در منطقه مستقر و آخرین گزارش خود را به زودی ارائه می‌کنند.

وی تاکید کرد: محصولات کشاورزی و واحدهای مسکونی که بیمه باشند غرامت می‌گیرند.

مدیرکل مدیریت بحران خراسان‌جنوبی در زمینه نگرانی شدید کشاورزان افزود: صندوق بیمه محصولات کشاورزی تنها به کشاورزانی خسارت پرداخت می‌کند که محصولات خود را پیشتر بیمه کرده باشند.

آخوندی خواستار استقبال مردم از مباحث بیمه‌ای مختلف و بیمه حوادث شد و گفت: مشخص است که به واسطه این زلزله کشاورزی و دامداری این منطقه که تنها محل درآمد مردم محروم این خطه است ضربه سختی خورده است.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی با اشاره به زلزله‌خیز بودن استان از ثبت سالانه 400 تا یک‌هزار زمین لرزه در این استان خبر داد.

آخوندی تاکید کرد: بعد از زلزله زهان که هنوز 72 ساعت نشده است، 250 پس‌لرزه داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه خراسان‌جنوبی جزو سه استان زلزله‌خیز کشور است، افزود: وقوع 20 نوع حادثه از جمله زلزله و توفان و خشکسالی، همواره استان را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/2248/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول