اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

افزایش 10 برابری فعالیت‌های فرهنگی در پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که در سال‌جاری رویکرد اصلی ما تقویت بنیه‌های فرهنگی به خصوص در بحث بصیرت‌افزایی است، از افزایش 10 برابری فعالیت‌های فرهنگی پیام‌نور این استان خبر داد.

افزایش 10 برابری فعالیت‌های فرهنگی در پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رضا یوسفوند ظهر امروز در دیدار مسئولان این دانشگاه با امام جمعه یاسوج با بیان این‌که فلسفه تشکیل دانشگاه پیام‌نور بسط عدالت آموزشی در کشور بود، اظهار کرد: خدمات پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد پس از سال 84 تاکنون هشت برابر بیشتر شده است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در حوزه آموزشی نیز سرانه آموزشی ما در دو سال اخیر از یک دهم به 1.2 رسیده و فضای فیزیکی نیز توسعه چشم‌گیری داشته است.

یوسفوند به توجه این دانشگاه در حوزه پژوهش و تحقیق اشاره کرد و گفت: همایش‌های ملی و منطقه‌ای با عنوان جهاد اقتصادی و همایش اسلام و ایتام را با دریافت مقالات متعدد برگزار کردیم که در نوع خود حرکتی کم‌نظیر در عرصه تحقیق و پژوهش در سطح مراکز آموزش عالی این استان بود.

این مسئول دانشگاهی در کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری همایش ولایت‌فقیه و بیداری اسلامی که در اسفندماه سال‌جاری در این استان برگزار می‌شود اشاره کرد و بیان داشت: از همه مسئولان به خصوص امام جمعه مرکز استان انتظار داریم که در برگزاری این همایش مهم و اثرگذار که پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری در استان ما برگزار می‌شود پیام‌نور را یاری دهند.

یوسفوند تصریح کرد: رویکرد امسال ما در پیام‌نور تکیه و تأکید بر روی موضوعات فرهنگی است چرا که در سال جهاد اقتصادی و روی آوری به اقتصاد مقاومتی آن‌چه که می‌تواند ما را در برابر دشمنان و ترفندهای آن‌ها مصون بدارد فرهنگ‌سازی و بصیرت‌افزایی است.

این مسئول در ادامه گفت: در سال جاری رشد کانون‌های فرهنگی در زمینه حجاب و عفاف و عترت و قرآن را در این دانشگاه داشتیم که منجر به رشد 10 برابری فعالیت‌های فرهنگی در سطح پیام نور کهگیلویه و بویراحمد شده است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در این دانشگاه خبر داد و گفت: از چند هفته قبل این کرسی‌ها آغاز شده و در ادامه با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری بر تعداد آن‌ها افزوده خواهد شد تا این‌که دانشجویان ما با بصیرت و آگاهی بیشتری به استقبال انتخابات بروند.

انتهای پیام/2571/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول