اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار شهرضا خبر داد

ساخت پایانه مسافربری شرقی شهرضا با اعتبار 800 میلیون تومان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی شهردار شهرضا گفت: پایانه شرقی شهرستان شهرضا به مساحت چهار هکتار با صرف هزینه‌ای بالغ بر 800 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

ساخت پایانه مسافربری شرقی شهرضا با اعتبار 800 میلیون تومان

سیامک صالح‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد پروژه پایانه‌ مسافربری شرق شهر شهرضا اظهار کرد: پایانه مسافربری شرق شهرضا یک‌هزار و 600 متر زیر بنا دارد که محوطه مرکزی این پایانه به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه چهار ماه از راه‌اندازی این پایانه‌ها می‌گذرد، افزود: محوطه سازی بیرون مجموعه پایانه که به طرح اصلی اضافه شده در حال تکمیل است.

معاون عمرانی شهردار شهرضا به طرح اولیه محوطه داخلی این پایانه‌ها به مساحت چهار هکتار اشاره و تصریح کرد: این پروژه به وسیله سه پیمانکار و مدت ساخت آن هفت سال طول کشیده است.

وی به هزینه 800 میلیون تومانی ساخت این مجموعه اشاره کرد و گفت: اکنون این پایانه به تمامی نقاط کشور مسافربری می‌کند.

صالح‌پور گفت: ظرفیت ناوگان این پایانه اکنون هفت تعاونی از شهرستان‌های درون استانی و برون استانی است که در آینده‌ای نزدیک چهار تعاونی دیگر برای حمل و نقل به شهرستان‌های استان نیز اضافه می‌شود.

وی گفت: به طور متوسط روزانه حدود 400 مسافر از پایانه‌های شرق شهرضا سفر می‌کنند.

معاون عمرانی شهردار شهرضا همچنین اضافه کرد: با توجه به اینکه این شهرستان دارای دو دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد است، سرویس‌های رفت و برگشت برای این تعداد ظرفیت با توجه به در نظر گرفتن ناوگان اتوبوسرانی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول