اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدشت خبر داد

اجرای پروژه طرح جامع پایانه مرزی پلدشت

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدشت گفت: عملیات اجرایی پروژه طرح جامع پایانه مرزی پلدشت آغاز شده است.

اجرای پروژه طرح جامع پایانه مرزی پلدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدشت جبار طالبی ظهر امروز در بازدید از روند اجرای عملیات طرح جامع پایانه مرزی پلدشت اظهار داشت: پایانه‌های مرزی می‌تواند پل ارتباطی برای افزایش صادرات و واردات با سایر کشورها باشد.

این مسئول با اشاره به اهمیت احداث پایانه‌های مرزی تصریح کرد: امید می‌رود با احداث و اتمام این پایانه مرزی شاهد تسریع در روند صادرات و واردات باشیم.

طالبی با بیان اینکه پروژه طرح جامع پایانه مرزی پلدشت از سه ماه گذشته آغاز شده است افزود: در حال حاضر متوسط پیشرفت فیزیکی این پروژه 10 درصد است.

وی با تاکید بر تسریع در روند اجرای این پروژه خاطر نشان کرد: برای اینکه شاهد تردد ترانزیت‌ها و کامیون‌های حامل بار به کشور همسایه در کوتاه‌ترین زمان ممکن باشیم لازم است تا این پایانه هر چه سریع‌تر به اتمام برسد.

فرماندار پلدشت با اشاره به اعتبار تخصیص یافته برای اجرای طرح جامعه پایانه مرزی پلدشت ابراز داشت: برای این منظور 17 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

طالبی با بیان اینکه طرح جامع پایانه مرزی گام مؤثری در راستای رفاه مسافرانی است که از طریق این پایانه از کشور خارج می‌شوند، اذعان داشت: احداث سالن مسافربری نیز از دیگر بخش‌هایی است که در اجرای این پروژه مورد توجه قرار گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه این طرح در زمینی به مساحت 27 هکتار در حال اجرا است، متذکر شد: احداث سالن مسافری، احداث سرویس بهداشتی، سالن غذاخوری، سالن استراحت رانندگان و بخش اداری از جمله بخش‌هایی است که در این پروژه احداث می‌شوند.

انتهای پیام/61001/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول