اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون عمران مجلس:

وضعیت مسکن مهر در حاجی‌آباد مثال‌زدنی است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی پروژه‌های مسکن مهر حاجی‌آباد نسبت به سایر استان‌ها با کیفیت خوبی انجام شده و از پیشرفت خوبی برخوردار است.

وضعیت مسکن مهر در حاجی‌آباد مثال‌زدنی است

سید احسن علوی در حاشیه بازدید از پروژه‌های مسکن مهر حاجی‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حاجی‌آباد ضمن تقدیر و تشکر از استاندار هرمزگان و فرماندار این شهرستان از عملیات اجرایی این پروژه‌ها ابراز رضایت و اظهار امیدواری کرد با فراهم نمودن بستر مناسب در اعتبارات سال 92 بودجه خاصی برای این استان و شهرستان لحاظ شود.

وی از محور چهار بانده بندرعباس سیرجان نیز بازدید کرد و در پایان ضمن بازدید از شهر حاجی‌آباد خواستار بررسی مجدد بافت شهری این شهرستان شد.

فرماندار حاجی‌آباد نیز در ادامه این گفت‌وگو از بهره‌بردرای 750 واحد مسکن مهر در دهه فجر امسال خبر داد.

بهرام پوراشرف با بیان اینکه یک هزار و 512 واحد مسکن مهر در این شهر در قالب تعاونی‌ها در حال ساخت است، افزود: تمام زیرساخت‌های آب و برق در این واحدها انجام شده و مخابرات نیز برای واگذاری تلفن اقدام کرده و انشعاب گاز شهری نیز برای 416 واحدی کارگران برده شده است.

وی به افزایش سقف وام این واحدها به 30 میلیون تومان اشاره و اظهار داشت: واحدهایی که ناتمام مانده اند می‌توانند برای تکمیل از این تسهیلات استفاده کنند.

پوراشرف از تصویب 100 میلیون تومان اعتبار برای ساخت مسجد در این واحدها نیز خبر داد.

فرماندار حاجی‌آباد با بیان اینکه در مجموع تمام واحدها از 85 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند، اظهار امیدواری کرد تمام واحدها ظرف شش ماهه نخست سال‌جاری به بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام/88002/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول