اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

حضور گسترده عزاداران در جهان نشانگر حب حسینی مردم به شهید کربلا است

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب گفت: حضور خیل عظیم عزاداران در اقصی‌ نقاط جهان در تاسوعا و عاشورای امسال نشانگر حب حسینی مردم دنیا به شهید کربلا است و در آینده نزدیک شاهد سربلندی پرچم حسینی در دنیا خواهیم بود.

حضور گسترده عزاداران در جهان نشانگر حب حسینی مردم به شهید کربلا است

به گزارش خبرگزاری فارس حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی در خطبه‌های امروز نماز جمعه میاندوآب اظهار داشت: امام سجاد (ع) در اوج مصیبت‌هایی که در کربلا متحمل شد، در کنار عمه بزرگوار خود حضرت زینب (س) حامل پیام عاشورا بود.

وی افزود: جهان با حرکت به سمت امام ‌حسین (ع) منتظر شنیدن پیام این امام بزرگوار است و حضور خیل عظیم عزاداران در اقصی‌ نقاط جهان در تاسوعا و عاشورای امسال نشانگر حب حسینی مردم دنیا به شهید کربلا است و در آینده نزدیک شاهد سربلندی پرچم حسینی در دنیا خواهیم بود.

خطیب جمعه میاندوآب در خطبه دوم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با نیروی دریایی تأکید کرد: دست برتر اصلاح جمهوری اسلامی در رخدادهای جهان کاملاً مشخص است.

وی ضمن تقدیر از حضور میلیونی مردم مسلمان در عزاداری‌های ماه محرم و حضور پرشور در تاسوعا و عاشورای حسینی خاطر نشان کرد: حضور پرشور مردم در برنامه‌های زیارت عاشورای صبح تاسوعا و عاشورا و نماز ظهر تاسوعا و عاشورا موجب بخشیدن شکوه و عظمت خاصی به برنامه‌های عزاداری امسال شد و این امر نیز نشانگر اتحاد مسلمانان بود.

انتهای پیام/61008/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول