اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور پیام مشترکی صورت گرفت

تقدیر نماینده ولی‌فقیه در لرستان از حضور مردم در استقبال از ضریح امام حسین‌(ع)

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار لرستان با صدور پیام مشترکی از حضور باشکوه و حماسی مردم استان در مراسم استقبال از ضریح مطهر بارگاه امام حسین(ع) قدردانی کردند.

تقدیر نماینده ولی‌فقیه در لرستان از حضور مردم در استقبال از ضریح امام حسین‌(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، در پیام مشترک حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی و حبیب‌الله دهمرده آمده است: سلام و درود خداوند بر همه عاشقان و علاقمندان به اهل بیت عصمت و طهارت، سلام خدا بر همه مومنان و ارادتمندان آل‌الله و سلام بر همه آنان که یاد و نام اهل بیت آنها را به آفریدن صحنه‌های حضور و ایثار و حماسه رهنمون می‌شود.

در ادامه این پیام تصریح شده، استقبال پرشور و بی‌نظیر مردم ولایتمدار، عاشورایی و حسینی لرستان از ضریح مطهر بارگاه سالار شهیدان و سرور آزادگان عالم،حضرت حسین بن علی‌(ع) نشان داد که هر کجا اسمی از اهل بیت باشد، دریای وجود عاشقان و رهروان متلاطم شده و اقیانوسی از عشق و ارادت می‌آفریند که زبان و قلم از بیان و وصف عظمت و زوایای آن عاجز است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار لرستان می‌افزایند: حضور خیل مشتاقان و ارادتمندان به امام حسین‌(ع) که برای استقبال و زیارت ضریح مطهر بارگاهش از اقصی نقاط استان در طول مسیر حرکت کاروان حامل ضریح و مراکز استقرار آن تجمع و اظهار ارادت می‌کردند، بیانگر عمق عشق و علاقه مردم ولایتمدار لرستان به ائمه اطهار و امام حسین‌(ع) است.

در این پیام تاکید شده، این استقبال که سه روز تمام به استان حال و هوای معنوی خاصی بخشیده بود، نشان داد که اباعبدالله الحسین‌(ع) در دل‌های مومنان آتشی برافروخته است که هرگز خاموش‌شدنی نیست.

در خاتمه پیام آمده است: اینجانبان بر خود لازم می‌دانیم که از استقبال و بدرقه معنوی و پرشور شما مردم عاشورایی، حماسی و ولایتمدار لرستان از ضریح مطهر بارگاه حضرت اباعبدالله الحسین‌(ع) خالصانه تقدیر و تشکر نمائیم، امید است، خداوند متعال این قبیل رفتار حرکات را در کارنامه عمل ما ثبت و ضبط و عاقبت همه ما را ختم به خیر فرمایند.

انتهای پیام/2304/ق/صا/ف4004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول