اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کاروان سفینةالنجاة در کربلای خوزستان - 57

لحظه‌شماری برای استقبال از ضریح سیدالشهدا / سفینةالنجاة امروز در ملاثانی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: مردم ملاثانی برای استقبال از ضریح مطهر اباعبدالله الحسین (ع) لحظه‌شماری می‌کنند.

لحظه‌شماری برای استقبال از ضریح سیدالشهدا / سفینةالنجاة امروز در ملاثانی

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید جعفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: امروز کاروان سفینةالنجاة وارد شهر ملاثانی می‌شود.

وی افزود: هرچند مردم ملاثانی آماده استقبال از ضریح مطهر حضرت امام حسین (ع) هستند ولی ما نمی‌توانیم زمان دقیق ورود کاروان را به شهر اعلام کنیم.

به گفته جعفری، استقبال از ضریح حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در شهر‌ها و روستاهای مختلف در مسیر حرکت کاروان سفینةالنجاة به حدی پرشور و باشکوه است که نمی‌توان برای ورود دقیق آن به شهرهای واقع در مسیر برنامه ریزی دقیق کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان اضافه کرد: حضور مردم در استقبال از ضریح منور بارگاه ملکوتی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به قدری گسترده است که تمام برنامه‌ها با تاخیر زیاد انجام می‌شود.

وی یادآور شد: ضریح جدید حرم نورانی حضرت امام حسین (ع) درقم ساخته شده و قرار است برای نصب و تعویض ضریح قدیمی به کربلا فرستاده شود.

جعفری در ادامه گفت: ضریح مبارک و مطهر امام حسین (ع) پس از عبور از استان‌های تهران، مرکزی ایلام و لرستان دو روز پیش وارد استان خوزستان شد و مورد استقبال مردم ولایت مدار و قدر‌شناس این دیار قرارگرفت.

قرار است ضریح سرور و سالار شهیدان دشت کربلا تا ساعاتی دیگر به سمت اهواز حرکت کند. ملاثانی در 35 کیلومتری اهواز و در مسیر حرکت کاروان سفینه النجاة قرار دارد.

انتهای پیام/2247/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول