اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهشهر خبر داد

واریز 57 میلیارد ریال به حساب شهرداری‌های بهشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار بهشهر از واریز 57 میلیارد ریال مالیات ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان بهشهر خبر داد.

واریز 57 میلیارد ریال به حساب شهرداری‌های بهشهر

محمدرضا البرزی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهشهر گفت: کل مالیات وصولی شهرستان بهشهر از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مشابه سال قبل 30 درصد افزایش یافت.

وی تصریح کرد: این میزان افزایش با توجه به اضافه شدن پرونده نفت خزر حاصل شد.

نماینده دولت در بهشهر با بیان اینکه بیش از 60 درصد درآمد شهرستان حاصل از دریافت مالیات بر درآمد شرکت‌های نفتی است خاطر نشان کرد: این شرکت‌ها علاوه بر اینکه افتخار منطقه، استان و کشور هستند به توسعه شهرها و روستاها کمک می‌کنند.

البرزی در ادامه درباره میزان وصولی‌های حاصل از ارزش افزوده به خبرنگار فارس گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه، بیش از 57 میلیارد ریال درآمد ارزش افزوده از شرکت‌های منطقه وصول شد که به حساب دهیاری‌ها و شهرداری‌های شهرستان واریز شد.

وی تصریح کرد: 33 میلیارد و 700 میلیون ریال به حساب شهرداری بهشهر، 3 میلیارد و 700 میلیون ریال به حساب شهرداری خلیل‌شهر، 4 میلیارد و 100 میلیون ریال به حساب شهرداری رستمکلا و 16 میلیارد ریال به حساب دهیاری‌های بخش‌های مرکزی و یانه سر شهرستان بهشهر واریز شد.

به گزارش فارس، پرونده شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا)، پایانه نفتی شمال و تاسیسات گاز مایع هنوز به شهرستان بهشهر نیامد و در صورت تحقق این موضوع، باید مبالغ مالیات بر ارزش افزوده بیشتری را برای شهرستان و در نتیجه توسعه و آبادانی قابل توجه شهرها و روستاهای بهشهر متصور بود.

انتهای پیام/86001/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول