اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی کرمان:

مشارکت دانشجویان در فضای مجازی ضروری است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: یکی از مهمترین اهداف بسیج دانشجویی مشارکت دانشجویان در فضای مجازی است.

مشارکت دانشجویان در فضای مجازی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سیاوش مسلمی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان اظهار داشت: بسیج دانشجویی حاصل دور اندیشی امام راحل است.

وی تصریح کرد: غفلت از ارتش 20 میلیونی تبعات سنگینی را برای نظام در پی دارد و ما برای تقویت بسیج هیچ نیرو و امکانی را نباید دست ‌کم بگیریم.

مسلمی با اشاره به اینکه تحقق هر هدفی مستلزم برنامه‌ریزی است، گفت: برنامه‌ریزی در مجموعه‌های دانشجویی با توجه به عدم ثبات دانشجویان و شرایط دانشگاهی کاری دشوار است.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان بیان کرد: مهمترین دغدغه بسیج دانشجویی استان کرمان توجه به بسط بصیرت، تعمیق معنویت و ارتقای علمی دانشجویان است.

وی افزود: زمانی شاهد پیشرفت و تحول دانشجویان در سطح بین‌المللی هستیم که گفتمان ولایت را در دانشگاه‌ها جاری کنیم و عرصه‌های علمی و اعتقادی را بر اساس هندسه ولایت فقیه شکل بدهیم.

مسلمی اهمیت به کرسی‌های آزاداندیشی و تشکیل اتاق‌های فکر را ضروری دانست و افزود: ارتقای بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها باید با محوریت فرمایش‌های رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری باشد.

وی تاکید کرد: نهادهای کشوری، بسیج طلاب و بسیج اساتید باید تعامل ویژه‌ای با هم داشته باشند و در برگزاری همایش‌ها از مشورت و هم‌فکری غافل نشوند و در گسترش تعاملات اهتمام بورزند.

مسلمی در تشریح اهداف خود توجه به ابزارهای نوین ارتباطی را مهم بیان کرد و گفت: آسیب‌شناسی فضای‌ مجازی نیازمند امکانات و ایجاد کارگاه‌های پیشرفته است و مشارکت دانشجویان در مسائل جنگ‌ نرم می‌تواند راه‌گشای خوبی در این زمینه باشد.

وی افزود: بهره‌مندی از ظرفیت ادوار بسیج دانشجویی و تلاش در راستای روزآمد کردن مسائل بومی کشور از دیگر برنامه هایی است که در دستور کار بسیج دانشجویی استان کرمان قرار دارد.

مسلمی خاطرنشان کرد: خلوص و همدلی مسئولان بسیج دانشجویی در نهادها و دانشگاه‌ها موجب انسجام برنامه‌ها و جامه عمل پوشیدن به فرمایش‌های مقام معظم رهبری می‌شود.

انتهای پیام/80028/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول