اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملارد:

ده‌ها برنامه پژوهشی در ملارد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار ملارد از برگزاری ده‌ها برنامه پژوهشی همزمان با هفته پژوهش در این شهرستان خبر داد.

ده‌ها برنامه پژوهشی در ملارد برگزار می‌شود

محمد فردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار داشت: به منظور ترویج فرهنگ پژوهش و سوق دادن نوجوانان و جوانان به سمت این مهم برنامه‌های آموزشی و پژوهشی بسیاری همزمان با هفته پژوهش در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی برگزاری کارگاه آموزشی روش‌های مقاله‌نویسی، کارگاه آموزشی اقدام‌پژوهی،‌ کارگاه آموزشی اصول راه‌اندازی و جانمایی و احداث کارگاه‌های عمرانی را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته پژوهش در این شهرستان عنوان کرد.

این مسئول برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با علم رباتیک، برگزاری همایش پژوهش و فناوری و کارگاه آموزشی بورس و مدیریت مالی و همچنین کارگاه آموزشی طرز تهیه کود ورمی کمپوست را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این هفته عنوان کرد.

* احداث پارک علم و فناوری در شهر صفادشت

فردی در بخشی دیگر از سخنان خود به احداث پارک علم و فناوری در صفادشت ملارد خبر داد و گفت: این پارک در راستای توسعه اقدامات پژوهشی در این منطقه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: مسئولان باید بسترهای فعالیت‌های پژوهشی را در بین نسل امروز فراهم کنند و با ارائه امکانات نوجوانان و جوانان را تشویق و ترغیب به فعالیت‌های پژوهشی کنند.

فرماندار ملارد توزیع فرم انتخاب پژوهشگر برتر، فرم انتخاب طرح پژوهشی برتر و همچنین توزیع نظام‌نامه هفته پژوهش و اطلاع‌رسانی به کارمندان را از اقداماتی عنوان کرد که در راستای توسعه طرح‌های پژوهشی در این شهرستان انجام شده است.

انتهای پیام/2302/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول