اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون واحدهای آموزشی حوزه علمیه آذربایجان غربی خبر داد

راه‌اندازی مرکز جامع پژوهشی طلاب و روحانیان آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: معاون واحدهای آموزشی حوزه علمیه آذربایجان غربی از راه‌اندازی مرکز جامع نگهداری و جمع‌آوری آثار علمی و پژوهشی طلاب و روحانیان استان خبر داد.

راه‌اندازی مرکز جامع پژوهشی طلاب و روحانیان آذربایجان غربی

حجت‌الاسلام حبیب مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مرکز جامع نگهداری و جمع‌آوری آثار علمی طلاب و روحانیون در راستای حمایت از فعالیت‌های پژوهشی حوزوی در مرکز استان راه‌اندازی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: فراخوان جمع‌آوری آثار در قالب کتب، پایان‌نامه‌های سطح 3 و 4 و مقالات علمی به پژوهشگران و اساتید حوزوی سراسر استان ارسال شده تا یک نسخه از اثر خود را برای ثبت به این مرکز ارائه دهند.

مقدم تصریح کرد: آثار علمی و تحقیقی طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه سراسر استان در قالب نمایشگاهی همزمان با هفته پژوهش به نمایش در می‌آید.

معاون واحدهای آموزشی حوزه علمیه آذربایجان غربی نمایشگاه در نوع خود در استان از نظر محتوایی کیفی و کمی فعالیتی در خور توجه است که تلاش می‌شود هر چه شایسته‌تر برگزار شود.

مقدم در ادامه اظهار داشت: در راستای ارتقای سطح تحصیلات حوزوی امسال پایه هشتم در مدرسه علمیه امام خمینی ارومیه راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته نیز این مدرسه اقدام به پذیرش طلبه در پایه هفتم کرده بود افزود: هم‌اینک 15 نفر از طلاب در پایه هشتم حوزه پذیرش شده و مشغول فراگیری دروس حوزوی هستند.

مقدم همچنین به برگزاری نخستین کارگاه توجیهی و آموزشی مدیر مسئولان و اعضای هیئت‌های تحریریه مدارس علمیه مرکز و جنوب استان در ارومیه اشاره و تصریح کرد: این کارگاه با هدف ارتقای سطح علمی و کیفی دانش علمی اعضا برای راه‌اندازی نشریات و مجلات تخصصی حوزوی در مدارس علمیه برگزار شد.

معاون واحدهای آموزشی حوزه علمیه آذربایجان غربی، یادآور شد: دومین کارگاه آموزشی با محوریت اعضای مدارس علمیه شمال استان نیمه دوم آذر ماه جاری در شهرستان خوی برگزار می‌شود.

وی در ادامه از انتشار نخستین نشریه علمی و تخصصی مدارس علمیه استان با عنوان «اشارت» خبر داد و اضافه کرد: نخستین شماره این نشریه علمی و تخصصی مدارس استان با هدف انعکاس دستاوردهای علمی و پژوهشی طلاب و اساتید آبان ماه جاری منتشر شد.

انتهای پیام /61013/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول