اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مهریز در مجلس:

جایگاه پژوهش در دانشگاه‌ها کمرنگ شده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس گفت: متاسفانه جایگاه پژوهش در دانشگاه‌ها کمرنگ شده است.

جایگاه پژوهش در دانشگاه‌ها کمرنگ شده است

حجت‌الاسلام دخیل‌عباس زارع‌زاده مهریزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از مهریز به مناسبت روز دانشجو اظهار داشت: متاسفانه جایگاه پژوهش در دانشگاه‌ها کمرنگ شده است، باید به جوانانمان یادآور شویم که در گذشته ایران از جمله کشورهای مترقی جهان بوده و از پیشینه تمدنی بالایی برخوردار است.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: روز دانشجو یادآور ارزش‌هایی است که دانشجویان در زمان طاغوت آفریدند و بیانگر جایگاه دانشجو است.

نماینده مردم پنج شهرستان استان یزد در مجلس شورای اسلامی افزود: باید برای دانشجو و دانشگاه ارزش ویژه‌ای قائل شویم چراکه اصل سیاست‌گذاری نظام ارزشی ما، بر مبنای نظام نخبه‌گرایی و تخصص بنا نهاده شده است و درخشش کشور مبتنی بر استقلال، زمانی تحقق می‌یابد که روی جوانان نخبه که در دانشگاه‌ها تحصیل می‌کنند، سرمایه‌گذاری کنیم.

وی تأکید کرد: فراموش نکنیم که خودکفایی‌ در سیستم نظامی، پزشکی و ... همه را مدیون دانشگاه هستیم و این‌ها  نسلی هستند که باید آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیریت کنند.

زارع‌زاده مهریزی یادآور شد: من در این مورد از دولت گلایه دارم چراکه باید برای این روز بیشتر برنامه‌ریزی کنند و به جوانان، متخصصان و متعهدان جامعه اهمیت بیشتری دهند و برای این مکان مقدس احترام قائل شوند در صورتی که دولت از دانشگاه‌ها حمایت کند، دانشجویان به این باور می‌رسند که باید برای ارتقای کشور در بخش‌های مختلف علمی، اقتصادی و ....کشور پژوهش کنند.

انتهای پیام/ 90005/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول