اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

اتصال به ولایت عامل کمال بشریت است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: آنچه به مجموعه آفرینش و بشریت کمال می‌بخشد، ولایت است.

اتصال به ولایت عامل کمال بشریت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ظهر امروز در مراسم تجلیل از فعالان دهه ولایت و امامت، اظهار داشت: ریشه شجره اسلام توحید و تنه اصلی این شجره نبوت و ولایت است.

این مسئول ولایت را عامل اصلی شاخ و برگ‌ دادن به جهان بشری دانست و گفت: برهمین اساس آنچه به مجموعه آفرینش و بشریت کمال می‌بخشد، ولایت است.

نکونام با اشاره به اینکه وجود ما در عالم هستی منوط به ولایت است، گفت: هر چقدر از ولایت صحبت شود، کم گفته شده، هستی و بقای وجود ما در عالم هستی منوط به ولایت است که به خاندان رسول الله گره خورده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اگر می‌خواهیم میوه‌های شیرین هستی در این عالم به بار بنشیند نباید لحظه‌ای از ولایت غفلت کنیم، برهمین اساس با تمسک به ولایت تمامی افتخارات هستی را به ارمغان خواهیم برد.

وی خاطرنشان کرد: طنین رهایی بخش امامت و ولایت همیشه در بستر تاریخ شکوهمند خود تا رستاخیز گوش و دل فرزانگان حق دوست و عاشقان عدالت خواه، آزادگان سرافراز و عزت‌طلبان استکبار ستیز را می‌نوازد.

مراسم تجلیل از فعالان دهه ولایت و امامت در استان چهارمحال و بختیاری امروز با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مدیرکل حفاظت از محیط زیست چهارمحال و بختیارِ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سپاه قمر بنی هاشم(ع)، دانشگاه پیام نور، شهرداری، مسئولان کمیته‌های بنیاد غدیر چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان ادارات استانی در شهرکرد برگزار و از فعالان این برنامه‌ها با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/68006/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول