اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی:

حضورم در هیئت عامل ابومسلم کاملا منتفی است

خبرگزاری فارس:رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی گفت:هیچ صحبتی برای حضورم در هیئت عامل باشگاه ابومسلم نشده است و این موضوع کاملا منتفی است.

حضورم در هیئت عامل ابومسلم کاملا منتفی است

عباس چمنیان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد اظهار کرد: در حال حاضر در حوزه ورزش، تنها مسئولیتم ریاست هیئت فوتبال خراسان‌رضوی است و عضویتم در هیئت عامل باشگاه ابومسلم شایعه‌ای بیش نیست.

وی افزود: تیم ابومسلم یکی از تیم‌های بزرگ استان است و من نیز بارها گفته‌ام که هر کمکی از دستم برآید از این تیم دریغ نخواهم کرد.

چمنیان همچنین با اشاره به انتخاب سرمربی جدید ابومسلم گفت: من یک مربی هستم و ممکن است به غیر از ابومسلم تیم‌های دیگری نیز با من برای سرمربی‌گری صحبت کنند اما این دلیل نمی‌شود که از همان ابتدا حکم سرمربی‌گری آنجا را برای خودم بدانم.

رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی یادآور شد: به هر صورت انتخاب سرمربی ابومسلم بر عهده مدیران این تیم است و در این مقطع نیز آنها تصمیم گرفتند تا با هادی برگی‌زر به مسابقات ادامه دهند.

وی ادامه داد : من از این موضوع به هیچ‌وجه ناراحت نیستم ، هدفم کمک به ابومسلم است حتی برگی‌زر هم هر وقت احساس کند از نظر فنی نیاز به کمک داردٰ حاضرم به او کمک کنم،زیرا معتقدم ابومسلم باید در هر دوره‌ای مدعی صعود به لیگ برتر باشد.

وی در ادامه در پاسخ به سئوالی مبنی بر مخالفت مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی با حضور او در ابومسلم گفت: هاشمی جواهری نظر خودش را گفته است و قبول سرمربی‌گری ابومسلم ارتباطی با سمت کنونی من نداشت.

چمنیان عنوان کرد: تردید نکنید اگر سرمربی‌گری ابومسلم را عهده‌دار می‌شدم، بی‌احترامی به پیشکسوتان نبود.

رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی تصریح کرد: قرار نیست برای تمامی تصمیمات خود، با کارگروه فوتبال خراسان‌رضوی مشورت کنم، زیرا این مسئله برخلاف عقلانیت است.

وی ادامه داد: بحث حضورم در ابومسلم مربوط به همین چند هفته اخیر نمی‌شود بلکه من از ابتدای رقابت‌های لیگ دسته یک به‌عنوان یکی از گزینه‌ها مطرح بودم و حتی اقدامات آن نیز انجام شده بود، اما به دلایلی این موضوع منتفی شد.

چمنیان اضافه کرد: من هیچ‌گاه به ریاستم در هیئت فوتبال افتخار نکردم چرا که جایگاه معلمی‌ام را به این پست‌ها ترجیح می‌دهم و زمانی که به عنوان گزینه ریاست هیئت فوتبال خراسان‌رضوی مطرح شدم، استقلال کاری را به عنوان شرط اصلی خود با مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی مطرح کردم.

رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی ادامه داد: جایگاه مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی به‌گونه‌ای است که باید به مسائل کلان بپردازد و اگر بخواهم در تمامی مسائل تخصصی فوتبال از وی اجازه بگیرم، اشتباه است.

انتهای پیام/70003/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول