اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احتمال رویارویی ابومسلم و استقلال در جام حذفی

ابومسلم یکی از مدعیان قهرمانی در جام حذفی است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان گفت: ابومسلم یکی از مدعیان قهرمانی در جام حذفی است.

ابومسلم یکی از مدعیان قهرمانی در جام حذفی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بالاخره پس از مدت‌ها کش و قوس بر سر برگزار نشدن جام حذفی فوتبال کشور، فدراسیون فوتبال با برگزاری این رقابت‌ها موافقت کرد و مراسم قرعه‌کشی با شکل و شمایلی متفاوت با سال‌های گذشته برگزار شد.

مسابقات فوتبال جام حذفی کشور که در سال‌های گذشته با حضور تیم‌های حاضر در لیگ‌های برتر، دسته یک، 2 و 3 برگزار می‌شد، امسال با توجه به تاخیر در برگزاری آن تنها با حضور برخی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر و دسته یک یعنی تنها با حضور 32 تیم برگزار می‌شود.

از سویی دیگر و در شرایطی که تیم ابومسلم خراسان همچنان بر سر مسایل مالکیتی با حواشی مختلفی روبه‌رو است، طبق قرعه‌کشی انجام شده، در نخستین بازی خود باید در ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) مشهد به مصاف تیم پیکان برود.

تیم ابومسلم خراسان در صورت پیروزی در این دیدار باید به مصاف برنده بازی تیم‌های صبا و نفت مسجد سلیمان برود و اگر بتواند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد و تیم استقلال نیز تمام بازی‌های خود را پیروز شود، هواداران ابومسلم می‌توانند منتظر مسابقه تیم‌های ابومسلم و استقلال باشند.

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان درباره قرعه‌کشی مسابقات جام حذفی و حضور تیم ابومسلم در این رقابت‌ها به خبرنگار فارس در مشهد گفت: هنوز از قرعه‌کشی مسابقات اطلاع دقیقی ندارم اما تیم ما برای حضور در این رقابت‌ها آماده است.

غلامحسین پیروانی اظهار کرد: هدف اصلی ما صعود به لیگ برتر فوتبال است و تمام توان خود را برای حضور در این رقابت‌ها گذاشته‌ایم اما گوشه چشمی هم به رقابت‌های جام حذفی داریم.

وی افزود: امسال در رقابت‌های جام حذفی تیم‌های کمتری حضور دارند و همین امر سبب می‌شود تا تیم‌ها کار راحت‌تری را نسبت به دوره‌های قبل داشته باشند اما از لحاظ فنی با توجه به اینکه تیم‌های حاضر در لیگ برتر و دسته یک حضور دارند، در جام حذفی می‌توان شاهد بازی‌های زیبا، سخت و جذابی بود.

پیروانی تاکیید کرد: تیم ما شرایط خوبی را دارد اما باید بیشتر کار کنیم، تیم ما یکی از مدعیان قهرمانی در جام خذفی است و امیدوار هستیم با صعود به لیگ برتر و قهرمانی در جام حذفی بتوانیم هواداران مشهدی را به خواسته‌شان برسانیم.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول