اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال ابومسلم:

ابومسلم به روزهای اوج خود برمی‌گردد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال ابومسلم خراسان‌رضوی گفت: با آمدن هادی برگی‌زر به‌عنوان سرمربی در صورت مشخص شدن وضعیت مالکیت تیم ابومسلم، به روزهای اوج خود بازخواهیم گشت.

ابومسلم به روزهای اوج خود برمی‌گردد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، سید هاشم حسینی پس از شکست یک بر صفر تیمش در بازی مقابل الوند همدان اظهار کرد: در این دیدار تیم ما خوب بازی نکرد اما نماینده همدان هم تیمی نبود که بازی را در مقابلش واگذار کنیم.

وی ضمن اشاره به در اختیار نداشتن یونس شاکری به دلیل محرومیت و محسن نیسانی مدافع تاثیرگذار تیم به دلیل مصدومیت در دیدار مقابل الوند همدان گفت: دیر اضافه شدن خداداد عزیزی در هفته گذشته به تیم و نبود تفکرات یک مربی سبب شد نتیجه‌ای رغم بخورد که در شخصیت شناسنامه فوتبال شرق کشور نباشد.

سرپرست تیم فوتبال ابومسلم خراسان‌رضوی ضمن عذرخواهی از هواداران به‌خاطر نتایج اخیر تیم یادآور شد: با اضافه شدن هادی برگی‌زر و برطرف شدن مشکل مالکیت تیم امیدوارم اوضاع تیم بهبود یابد.

حسینی ضمن بیان اینکه صعود به لیگ برتر دشوار است اما دور از دسترس نیست گفت: با توجه به اینکه 8 بازی سخت خود را در نیم فصل اول میهمان بودیم در نیم فصل دوم فرصت خوبی خواهیم داشت تا با اضافه کردن چند بازیکن در صورت عدم صعود مستقیم مسیر را برای صعود از طریق دیدارهای پلی‌آف مهیا کنیم.

وی درباره بازی بعدی تیمش گفت: روز یکشنبه 19 آذر ماه از ساعت 14 در مشهد میزبان ماشین‌سازی تبریز خواهیم بود.

سرپرست تیم فوتبال ابومسلم خراسان ضمن اشاره به هماهنگی با سازمان اتوبوسرانی مشهد برای انتقال هواداران به ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد ادامه داد: کاری به شرایط این تیم در جدول نداریم و با هماهنگی و حضور هواداران باید ورزشگاه ثامن را به دژ ابومسلم تبدیل کنیم.

تیم ابومسلم خراسان‌رضوی با 15 امتیازی که از 12 بازی دور رفت خود کسب کرده است در جایگاه ششم جدول رده‌بندی گروه یک رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد و پس از دیدار با تیم ماشین‌سازی تبریز 8 دی ماه به مصاف نساجی قائم‌شهر خواهد رفت.

انتهای پیام/70002/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول