اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل ابومسلم خراسان خبر داد

جدایی توافقی پیروانی از ابومسلم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه ابومسلم خراسان با اعلام خبر جدایی غلامحسین پیروانی از سرمربیگری تیمش گفت: پس از جدایی غلام پیروانی از ابومسلم، اصغر جانداری و دستیاران پیروانی تیم را هدایت می‎کنند.

جدایی توافقی پیروانی از ابومسلم

مهدی فاضل فکور صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد درارتباط با جدایی غلامحسین پیروانی از تیم ابومسلم خراسان اظهار کرد: غلامحسین پیروانی خواستار جدایی از تیم بود و به‌صورت توافقی از ما جدا شد.

وی درباره علت جدایی پیروانی گفت: علت جدایی او را باید از کسانی بپرسید که در استان برای تیم ابومسلم کارشکنی کردند و شرایطی را ایجاد کردند که پیروانی علیرغم تمام شایستگی‎هایش بخواهد از ابومسلم جدا شود.

وی افزود: پیروانی مربی با اخلاقی بود و ما از عملکرد فنی او نیز رضایت داشتیم اما برخی در استان شرایطی را ایجاد کردند که او از تیم جدا شود.

مدیرعامل باشگاه ابومسلم خراسان یادآور شد: در هفته آینده اسامی کسانی را که سبب کارشکنی در موفقیت ابومسلم و همچنین فعالیت پیروانی شدند را اعلام می‌کنم.

فاضل فکور بیان کرد: برخی از افراد که در سال‌های قبل در ابومسلم فعالیت می‌کردند اما امسال از نیمکت این تیم دور شده بودند؛ زمینه‌سازان اصلی جدایی پیروانی از ابومسلم بودند.

وی عنوان کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی و شخص آقای جواهری به ابومسلم کمک می‌کنند اما این کمک‌ها کافی نیست.

فاضل فکور درباره جانشین پیروانی در تیمش گفت: چند گزینه برای جایگزینی پیروانی داریم و در حال رایزنی هستیم اما فعلا دستیاران پیروانی ازجمله اصغر جانداری هدایت تیم را بر عهده دارند تا سرمربی جدید معرفی شود و حتی ممکن است خداداد عزیزی به‌عنوان سرمربی تیم روی نیمکت ابومسلم بشیند.

انتهای پیام/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول