اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

خبرگزاری فارس از رسانه‌های فعال در کهگیلویه و بویراحمد است

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ابراز رضایت از عملکرد خبرگزاری فارس این استان گفت: خبرگزاری فارس کهگیلویه و بویراحمد از جمله گیراترین و فعال‌ترین رسانه‌ها در استان است.

خبرگزاری فارس از رسانه‌های فعال در کهگیلویه و بویراحمد است

سید حسین صابری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران در پاسخ به سؤالی مبنی بر ارزیابی عملکرد رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: در دنیای پیشرفته امروزی و با رشد سریع ارتباطات از جمله رسانه‌ها، اعم از رسانه ملی، رسانه‌های نوشتاری، شنیداری و مجازی از کارآمدترین، مؤثرترین، مهم‌‌ترین و کم هزینه‌ترین وسایل ارتباط جمعی در جامعه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه جا دارد نظام اجرایی بهترین استفاده را از رسانه‌ها داشته باشد، افزود: اصحاب رسانه در سطوح مختلف باید به نقش و اهمیت کار ارزنده خود که یکی از مشاغل سخت محسوب می‌شود، دقت کافی داشته باشند.

صابری ادامه داد: در کلان قضیه علاقمندی به همکاری و رضایت نسبی خود را از همه رسانه‌های گفتاری، نوشتاری، شنیداری و مجازی اعلام می‌کنم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: البته اعلام رضایت من به منزله نبود ضعف و نقص در عملکرد رسانه‌ها نیست.

صابری یادآور شد: از قدیم نقل شده است که انسان جایزالخطا است اما من اعتقاد دارم انسان ممکن‌الخطا بوده، پس باید در راستای کم کردن خطا و ضعف‌های خود تلاش کنیم، با توجه به اینکه حق را نیز باید مطرح کرد اما جفا نکرد.

وی با اعلام رضایت از عملکرد خبرگزاری فارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مدت کوتاهی که در این استان مشغول خدمتگزاری هستم، خبرگزاری فارس کهگیلویه و بویراحمد را از جمله معتدل‌ترین، گیراترین و فعال‌ترین رسانه‌های این استان دیده‌ام.

صابری تأکید کرد: تلاش و سعی خبرگزاری فارس کهگیلویه و بویراحمد همیشه تشویق، تهییج، تبلیغ و ترغیب این موضوع بوده است که نیمه لیوان پر است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اگر امروز تأکید ما بر گفتن و تبلیغ خوبی‌ها باشد، مختصر بدی‌ها نیز خود به خود از بین می‌رود.

صابری خطاب به خبرنگار فارس در گچساران عنوان داشت: توصیه‌ام به شما که تا امروز عملکرد خوبی داشته‌اید، به عنوان برادری که سال‌های متمادی با رسانه‌های زیادی در استان‌های مختلف ارتباط داشتم این است که برای رضای خدا بیان همه بدی‌ها و ضعف‌ها را در ملا عام کنار بگذارید و البته اشکالات کار را به بنده و هر مدیری که ضعف داشت انتقال دهید.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر واجب است اما در ملا عام، در بین مردم و افکار عمومی، بیشتر به امر به معروف بپردازید.

انتهای پیام/82001/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول