اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

تقویت ثبات سیاسی و امنیتی کشور بزرگ‌ترین معروف است

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان با تأکید بر اینکه امروز حفظ و تقویت ثبات کشور معروف بزرگی است، گفت: اگر عملکرد ما در عرصه خدمت به گو‌نه‌ای باشد که به آرامش و ثبات سیاسی و امنیتی کشور خدشه وارد کند منکر تلقی می‌شود.

تقویت ثبات سیاسی و امنیتی کشور بزرگ‌ترین معروف است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسن رضا‌نیا پیش از ظهر امروز در نخستین شورای اداری بخش قلقلرود با بیان اینکه ولایت تنها نعمتی است که نمی‌توان برای آن اندازه‌ و بهایی گذاشت، اظهار داشت: ما باید قدردان و شاکر نعمت‌ امامت و ولایت باشیم چراکه بزرگترین نعمت خداوند به بشر امامت و ولایت است. 

وی زیباترین و کامل‌ترین شکل شکرگزاری نعمت‌های خداوند را شکرگزاری عملی ذکر کرد و تصریح کرد: سیدالشهدا (ع) یک نعمت عظیم برای حیات‌ بخشیدن به زندگی بشریت است و شناخت و ادامه آرمان سیدالشهدا(ع)، امام خمینی(ره) و شهدا شکرگزار عملی از نعمت است و همین شکرگزاری عملی نعمت خود را افزون‌تر می‌کند.

فرماندار شهرستان تویسرکان مردم ایران را مردمی شاکر به نعمت‌های الهی خواند و اذعان کرد: به واسطه این شکرگزاری مردم ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی خداوند متعال بعد از رحلت امام خمینی(ره) بود که یک خورشید فروزان و یک انسان مدیر و مدبر کامل را ولی امر بر ‌آنها قرار داد.

وی با تأکید بر اینکه در عصر کنونی همه ما باید قدر نعمت ولایت فقیه را بدانیم، متذکر شد: عزت و افتخار امروز ما در جهان مرهون این شکرگزاری عملی است.

رضانیا آرامش و عزت جهانی ایران اسلامی را مرهون همت رهروان ولایت دانست و ابراز کرد: مسئولان شکر‌گزار خدمتگزاری به مردم باشند و این مهم را یک نعمت بدانند.

وی با تأکید بر این موضوع که امروز حفظ و تقویت ثبات آرامش کشور یک معروف بزرگ است، متذکر شد: اگر عملکرد ما در عرصه خدمت و مسئولیت واگذار شده به گو‌نه‌ای باشد که به آرامش و ثبات سیاسی و امنیتی کشور خدشه وارد کند منکر تلقی می‌شود.

بخشدار شهر فرسفج نیز در این جلسه با اشاره به اینکه مردم ما بهترین مردم دنیا هستند، افزود: مردم دلیر و ولایتمدار ما در همه بحران‌های ایجاد شده از سوی دشمنان در صحنه حضور داشتند و از کشور دفاع کردند پس مردمی با این خصوصیات شایسته بهترین خدمت‌گزاری هستند.

ناد‌علی قلخانباز در پایان همدلی و تعامل را لازمه یک حرکت منسجم و هماهنگ دانست و گفت: تمام کسانی که می‌توانند در رشد و توسعه شهر و بخش مؤثر باشند ما را در این امور یاری کنند.

انتهای پیام/89010/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول