اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتی:

غفلت در مقابل دشمن برای بسیجیان معنا ندارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتی گفت: دشمن بداند که هیچ وقت بسیجیان در مقابل آنان کوتاه نخواهند آمد و برای پاسداران، سربازان و بسیجیان غفلت در مقابل دشمن معنا ندارد.

غفلت در مقابل دشمن برای بسیجیان معنا ندارد

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، مراد کاظمی صبح امروز در مراسم آمادگی دفاعی و پیاده‌روی گردان 118 امام حسین (ع) و تربیت بدنی سپاه شهرستان دشتی اظهار داشت: این کار در قالب آموزش دوره تکمیلی 45 روزه است و هدف از آن افزایش توان رزمی گردان 118 امام حسین (ع) است.

فرمانده سپاه دشتی افزود: ماموریت‌های گردان امام حسین (ع) علاوه بر مسائل رزمی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی منطبق با مقتضیات زمان خواهد بود و اعضای این گردان آماده دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بزرگترین انقلاب ارزشی و فکری در عصر حاضر است، خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با پیروی از اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به احیای سیره جد خود پرداخت و دست ستمگران و استکبار جهانی را از این کشور کوتاه کرد.

وی افزود: حضرت امام (ره) توانست نهالی را در کشور پرورش دهد و آن بسیج است و بسیج نهالی است که امروز دارای ارزش و قداست است و حضور در آن یک عبادات است.

کاظمی هدف از تشکیل بسیج به فرمان امام امت (ره) را حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: تداوم حفظ دستاوردهای انقلاب با آموزش جوانان نسبت به توطئه‌های استکبار جهانی میسر می‌شود.

فرمانده سپاه دشتی تقویت آموزش نظامی در بین بسیجیان را مهم دانست و گفت: بسیجیان حافظان دین اسلام هستند و امروز بزرگترین مسئولیت بر دوش پاسداران و بسیجیان است و در نسل نو نیز ظهور پیدا کرده است.

وی یادآور شد: امروز بسیج در زمینه علمی، تجربی، فناوری، معنویت، خدمات، نظریه پردازی، بخش‌های مختلف زندگی اجتماعی و تربیت فوق‌العاده است.

کاظمی اضافه کرد: دشمن بداند که هیچ وقت بسیجیان در مقابل دشمنان کوتاه نخواهد آمد و برای پاسداران، سربازان و بسیجیان غفلت در مقابل دشمن معنا ندارد و در همه حال این آمادگی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: تمام هم و غم آمریکایی‌ها در طول سه دهه انقلاب اسلامی منزوی کردن ایران بوده است اما نتوانستند.

فرمانده سپاه دشتی به اعتراف وزیر خارجه آمریکا به ناتوانی در برابر ایران اشاره کرد و گفت: ملت ایران در برابر استکبار جهانی ایستاده است و همین ایستادگی‌ها باعث اعتراف وزیر خارجه آمریکا به ناتوانی در برابر ایران اسلامی شده است.

کاظمی اضافه کرد: دست ایران از تمام دست‌ها برتر است چون حق است و حق همیشه پیروز است.

انتهای پیام/66001/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول