اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت:

علما احکام غنی اسلامی را برای جامعه تبیین کنند

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه دهدشت گفت: علما و روحانیون باید بکوشند تا احکام غنی اسلام را برای آحاد مختلف جامعه تبیین و روشن کنند.

علما احکام غنی اسلامی را برای جامعه تبیین کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های دشمن‌شکن نماز جمعه دهدشت با توصیه خود به همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا راه را برای رسیدن به کمال انسانی هموار می‌کند.

خطیب جمعه دهدشت با بیان اهمیت احکام دینی در کیفیت بخشی و تعالی به زندگی انسان عنوان کرد: همه و خصوصاً علما و روحانیون باید بکوشند تا احکام غنی اسلام را برای آحاد مختلف جامعه تبیین و روشن کنند.

وی با بیان این‌که دشمنان اسلام و تشیع سعی دارند از ابزار مختلف به ماهیت اعتقادات ما ضربه بزنند، تصریح کرد: همه باید بکوشیم تا معارف غنی اسلام و تشیع در بطن جامعه و در میان تمام اقشار جامعه نهادینه شود.

امام جمعه دهدشت ترویج اسلام ناب محمدی را بیمه کننده سلامت جامعه عنوان کرد و ادامه داد: تنها راه علاج معضلات اجتماعی چنگ زدن به معارف غنی اسلام و تشیع است.

خطیب جمعه دهدشت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیات به دام انداختن یکی دیگر از پهپادهای جاسوسی آمریکا بر فراز آب‌های خلیج نیلگون فارس اظهار داشت: این موفقیت ناشی از پیشرفت نیروهای نظامی ما در جنگ‌های مدرن و الکترونیک است.

وی با اشاره به افزایش قدرت نظامی ایران اسلامی در دهه‌های  اخیر عنوان کرد: افزایش قدرت نظامی ایران خصوصاً در صنایع موشکی توانسته عامل بازدارنده قوی در برابر هرگونه تهدید باشد و همگان به این نتیجه رسیده‌اند که ایران نه تنها حریف ضعیفی نیست بلکه هرگونه تعرض می‌تواند عواقبی به اندازه حذف کشور متجاوز از نقشه جغرافیایی را در پی داشته باشد.

خطیب جمعه دهدشت در ادامه با اشاره به روز دانشجو بیان کرد: امروزه تعالی و توسعه علمی و فرهنگی کشور در گرو وجود دانشجویان متعهد است و اگر این قشر از جامعه ما بتوانند گام‌های بلند در جهت توسعه علمی کشور بردارند می‌توانیم شاهد اعتلای روز افزون کشور اسلامی خود در تمامی عرصه‌ها باشیم. 

وی در پایان با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت آیت‌الله دستغیب سومین شهید محراب به دست منافقین گفت: منافقان کوردل وقتی دیدند هیچ جایگاهی در میان مردم ندارند دست به ترور شخصیت‌های دینی و سیاسی ایران اسلامی زدند اما نمی‌دانستند که خون پاک همین شهیدان درخت انقلاب اسلامی را تنومندتر می کند.

انتهای‌پیام/2571/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول