اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه امام حسین (ع):

شکار پهپاد دشمن سبب زبونی استکبار شده است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه امام حسین (ع) گفت: شکار پهپاد دشمن توسط نیروی دریایی سپاه سبب زبونی دشمنان و استکبار شده است.

شکار پهپاد دشمن سبب زبونی استکبار شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زیباکنار، مرتضی صفاری پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه دوره عمومی 19 دانش‌آموخته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) با تبریک پیروزی نیروی دریایی سپاه در شکار پهپاد دشمن اظهار کرد: شکار پهپاد دشمن مایه افتخار نظام و انقلاب اسلامی و زبونی دشمنان و استکبار شده است.

وی در ادامه به ایام محرم و صفر اشاره کرد و افزود: موضوع جایگاه مردم یکی از عبرت‌های عاشورا است.

صفاری با بیان اینکه دعوت کنندگان از امام حسین (ع) این امام بزرگوار را به شهادت رساندند و در مقابل اسلام و دین ایستادند، خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) برای احیای دین رسول اکرم (ص) و امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد.

رئیس دانشگاه امام حسین (ع) پشتیبانی از ولایت فقیه را سبب حفظ نظام دانست و تصریح کرد: دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی تلاش می‌کند حمایت مردم از رهبری را بشکند زیرا به این موضوع رسیده که با پشتیبانی مردم از انقلاب نمی‌تواند اقدامی علیه نظام انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن از اسلام وحشت دارد و تلاش می‌کند دین مردم را از آنها بگیرد، اضافه کرد: مردم ایران دغدغه دین دارند و «نه شرقی نه غربی» شعار اصلی انقلاب اسلامی است.

صفاری تلاش دشمن در رسانه‌های غربی را عدم همراهی مردم با نظام خواند و اضافه کرد: دشمن همزمان 4 راهبرد را علیه جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌کند.

رئیس دانشگاه امام حسین (ع) جنگ نرم را یکی از موضوع‌های مهم دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت: وزارت خارجه آمریکا محوریت جنگ نرم علیه نظام اسلامی را به عهده گرفته و به گونه‌ای عمل می‌کند تا جوانان به طرف فرهنگ غربی نزدیک شوند و از مسیر اسلام فاصله بگیرند.

وی از ایجاد 24 شبکه فارسی‌زبان در 3 ماه گذشته خبر داد و یادآور شد: شبکه‌های مذکور به 110 شبکه فارسی زبان که علیه نظام اسلامی فعالیت می‌کنند، اضافه شدند.

صفاری با اشاره به جنگ اقتصادی آمریکا علیه نظام اسلامی اظهار کرد: دشمن به دنبال هدایت موضوع سکه و ارز در داخل کشور بوده و وزارت دارایی آمریکا این امر را به عهده گرفته است.

رئیس دانشگاه امام حسین (ع) ایجاد گرانی در جامعه را از ترفندهای دشمن برای بدبین کردن مردم از نظام عنوان کرد و افزود: دشمن می‌خواهد با اعمال تحریم‌ها، نبرد اقتصادی تبدیل به جنگ امنیتی شود و تا انتخابات ریاست جمهوری این امر را ادامه می‌دهد و بر شدت آن می‌افزاید.

وی جنگ اطلاعات و شایعه‌پراکنی را از دیگر اقدام‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران نامید و اظهار کرد: دشمن آلوده کردن فضای جامعه اسلامی را دنبال می‌کند و وزارت اطلاعات آمریکا این امر را به عهده گرفته است.

صفاری تهدید نظامی را آخرین حربه دشمن خواند و تصریح کرد: ایران را تهدید به حمله نظامی می‌کنند و با این روش می‌خواهند ترس و دلهره در دل مردم ایجاد شود.

رئیس دانشگاه امام حسین (ع) با تاکید بر وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان نظام، خاطرنشان کرد: سیره تمام ائمه (ع) مقاومت بوده تا اسلام زنده بماند.

وی آگاهی و بصیرت را اصلی‌ترین موضوع برای مردم ایران به ‌ویژه نیروهای مسلح دانست و تصریح کرد: پاسداران باید بصیرت و آگاهی را به جامعه انتقال دهند.

انتهای پیام/84001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول