اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه حزن و اندوه

یادواره‌ 19 شهید احمد‌آباد زرند برگزار شد

خبرگزاری فارس: در فضایی آکنده از معنویت و در ایام ماه حزن و اندوه، یادواره‌ 19 شهید روستای احمد‌آباد زرند در تکیه ابوالفضل(ع) این منطقه برگزار شد.

یادواره‌ 19 شهید احمد‌آباد زرند برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، یادواره‌ 19 شهید روستای احمد‌آباد زرند با حضور جمعی از مسئولان‌، خانواده‌های معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم ولایتمدار در تکیه ابوالفضل(ع) این منطقه برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ ‌رضا کرمی‌پور امام جمعه زرند در این آیین با تجلیل از مقام والای‌‌ شهدا بر تبعیت از رهبری تأکید کرد و گفت: شهدا با تبعیت و پیروی از ولی‌زمان به درجات عالی رسیدند. 

وی‌ گرامیداشت و زنده نگه داشتن خاطره شهدا را به منزله تجلیل از تلاش و ایثارگری‌های آنان دانست و افزود: مردم ما وفاداری خود را در هشت سال دفاع مقدس در مقابل سیل عظیم دشمنان و پس از آن به اثبات رساند.

کرمی‌پور نشان دادن عزت حسینی و اطاعت از ولایت را مهم‌ترین درس شهدا دانست و ابراز داشت: شهدای والامقام نیز با اهدای خون خود پرچم ولایت را برافراشتند و اجازه ندادند، چراغ پرفروغ انقلاب اسلامی خاموش شود.

وی افزود: هر آن چه امروز داریم به برکت خون شهدا است‌ و به همین دلیل نباید وصایا و آرمان‌های آن عزیزان را به فراموشی بسپاریم. 

انتهای پیام/80022/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول