اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کانون بانوان جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی:

ارتقای جایگاه زنان در عرصه‌های مدیریتی کلان باید از راهبردهای احزاب باشد

خبرگزاری فارس: دبیر کانون بانوان و خانواده جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: حضور مقتدرانه زنان در عرصه‌های کلان تصمیم‌گیری، باید یکی از راهبردهای احزاب و جمعیت‌های سیاسی در کشور باشد.

ارتقای جایگاه زنان در عرصه‌های مدیریتی کلان باید از راهبردهای احزاب باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، زهره الهیان ظهر امروز در سومین کنگره سراسری جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به بیانات بنیانگذار جمهوری اسلامی افزود: به نسبت جمعیت، احزاب می‌بایست زمینه حضور همراه با تاثیرگذاری زنان را در نظام به وجود آورند.

وی اظهار کرد: سنگر اول جنگ نرم، خانواده و زنان هستند و باید برای مقاومت این هسته اولیه، جایگاهی مشخص و محکم برای حضور و مشارکت مؤثر آنها دیده شود.

نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید بانوان توانمندی و شایستگی‌های خود را باور کنند، گفت: زنان باید در سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها فعال بوده و برای مسائل مربوط به آسیب‌پذیری خانواده، حجاب و عفاف برنامه‌ریزی داشته باشند.

الهیان خاطر نشان کرد: باید زمینه حضور بانوان در عرصه جهانی نیز فراهم شود و در این راستا ما خواستار ارتقای جایگاه بانوان در جمعیت رهپویان از کانون به معاونت هستیم.

انتهای پیام/70004/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول