اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح زمستانه صورت می‌گیرد

عدم مماشات پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمد با خودروهای فاقد زنجیر چرخ

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پلیس‌راه این استان با خودروهای فاقد زنجیر چرخ با اجرای طرح زمستانه به هیچ وجه مماشات نمی‌کند.

عدم مماشات پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمد با خودروهای فاقد زنجیر چرخ

سرهنگ منوچهر سیاهپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: با آغاز طرح زمستانه پلیس‌راه این استان با همه امکانات و تجهیزات و نیروها و پرسنل خود نسبت به امن کردن محورهای مواصلاتی استان اقدام خواهد کرد.

رئیس پلیس‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با توجه به این که هر ساله بر تعداد خودروها افزوده شده و مسافرت‌ها نیز افزایش پیدا می‌کنند، برنامه ما این است که بیشتر از گذشته نسبت به ایجاد امنیت در جاده‌ها از خود همت به خرج دهیم.

این مسئول برقراری نظم و امنیت در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد به برف‌گیر بودن بسیاری از محورهای استان اشاره کرد و گفت: در طرح زمستانه با همه توان و امکانات این محورها را زیر پوشش کنترل و نظارت خود قرار خواهیم داد.

سیاهپور خاطرنشان کرد: در طرح زمستانه همه خودروها باید مجهز به زنجیر چرخ و سایر ملزومات زمستانی باشند و این موضوع تنها مشمول خودروها و رانندگان مناطق سردسیری نیست.

این مسئول افزود: چرا که ممکن است خودروهایی که در مناطق گرمسیری هستند، در زمستان در محورهای کوهستانی این استان نیز تردد کنند.

وی افزود: به همین خاطر توصیه ما این است که همه خودروها مجهز به زنجیر چرخ باشند چرا که در هنگام مسافرت به یقین نیاز به این گونه وسایل خواهند داشت.

وی پلیس‌راه این استان را مترصد به کنترل دقیق و نظارت مضاعف در جاده‌ها دانست و گفت: از همین روی هیچ‌گونه عذری از رانندگانی که به وسایل مورد نیاز زمستانی مجهز نیستند پذیرفتنی نیست.

سیاهپور با توصیه به همه رانندگان برای رعایت قانون و توجه به اخطارها و توصیه‌های پلیس گفت: ما در پلیس‌راه استان تنها به حفظ سلامت و امنیت شهروندان می‌اندیشیم و هرگونه اعمال قانون به معنای سخت‌گیری و غرض‌ورزی نخواهد بود.

این مسئول با بیان این‌که خودروها باید حتما به وسایل گرمایشی از جمله بخاری در فصل زمستان مجهز باشند، خاطرنشان کرد: بخاری، برف‌پاک کن سالم و زنجیر چرخ از اهم وسایل و لوازم مورد نیاز برای تردد در جاده‌های کوهستانی است.

انتهای پیام/2571/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول