اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همراه با خدام حضرت علی (ع)

شما کربلایی شدید

خبرگزاری فارس: می گویند کاروان اعزامی ستاد عتبات عالیات شهرستان ورامین که برای خدامی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به نجف رفته بودند مورد عنایت اهل بیت علیهم‌السلام قرار گرفته و کربلایی شدند.

شما کربلایی شدید

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، گروه 18 نفره اعزامی ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ورامین برای خدمت در ساخت صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف به شهرستان ورامین بازگشتند.

شور و شوق خاصی در چشمان این افراد دیده می‌شد، هر کس چیزی می‌گفت.

کیانوش بیاتی از افرادی که عضو گروه خادمان امیرالمومنین (ع) است در حالی که بغض گلویش را فشرده و اشک در چشمانش جمع شده به بیان خاطره‌ای از سفر پرداخت و گفت: یکی از بچه‌ها شب دهم سفر حضرت علی (ع) را در خواب دید که امام (ع) به او فرمودند «قربانی شما را در دفترم ثبت می‌کنم، شما کربلایی شدید، برگشتید گوسفند قربانی کنید.»

وی افزود: حالا که برگشتیم در نخستین فرصت گوسفند قربانی خواهیم کرد، این زیارت و خدمت را هرگز فراموش نمی‌کنیم.

این گزارش حاکی از آن است که پیش از این 6 نفر، نیروی کار دیگری نیز برای کار در صحن مطهر حضرت زهرا (س) توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ورامین راهی نجف اشرف شده بودند و گروه‌های دیگری نیز برای اعزام و خدمت در عتبات عالیات از سوی ستاد ورامین حاضر هستند که در آینده‌ای نزدیک اعزام خواهند شد.

پس از سقوط دولت بعثی صدام با توجه به وضعیت نامناسب عتبات عالیات عراق و لزوم رسیدگی فوری بارگاه مقدس ائمه اطهار علیهم‌السلام ،ستاد بازسازی عتبات عالیات توسط جمعی از شیفتگان و دوستداران خاندان نبوت با نظارت شورای سیاستگذاری در مرکز و حضور نمایندگان مقام معظم رهبری با هدف سازماندهی کمک‌های خیرین و نیروهای متخصص داوطلب و مشارکت در امر مقدس بازسازی حرم‌های مطهر و کمک رسانی به مردم مظلوم عراق در سال 82 تاسیس شد.

ستاد بازسازی عتبات عالیات در مراکز استان‌ها و شهرستان‌های کشور بیش از 300 دفتر فرعی با هماهنگی ائمه جمعه و مسئولان استان و شهرستان و با مشارکت معتمدین و خیرین ایجاد کرده است.

ستاد بازسازی عتبات عالیات از بدو تاسیس تاکنون به حول و قوه الهی و کمک مردم ولایت‌مدار موفق به اجرای بیش از 150 پروژه کوچک و بزرگ در نجف اشرف، کربلای معلی، کاظمین، سامراء و مسیب در زمینه‌های مرمت، بازسازی، نوسازی، خدمات فنی و مهندسی، اعزام نیروهای متخصص و پشتیبانی پروژه‌ها و خدمات IT و ... به ارزش تقریبی یک هزار میلیارد ریال شده است.

یکی از این پروژه‌ها طراحی و توسعه حرم مطهر حضرت علی (ع) با هزینه‌ای بالغ بر 7 هزار میلیارد ریال است که تاکنون 15 میلیارد ریال آن انجام شده است.

انتهای پیام/2462/ر/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول