اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیجار:

رعایت تقوا شرط پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیجار گفت: در نظام‌ اسلامی فردی باید مسئولیت را بر عهده گیرد که در مرحله نخست به رعایت تقوای الهی اهتمام ورزد.

رعایت تقوا شرط پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام علی مرادی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار بیجار گفت:  پذیرش مسئولیت به عنوان امانتی الهی محسوب می‌شود و مهم‌ترین اصل در پذیرش هر مسئولیتی ادای درست وظیفه است.

به گفته وی، خدمت به مردم فرصتی بی‌نظیر برای کسب رضای پروردگار است و مسئولین باید به نحو احسن از این فرصت که در اختیارشان قرار داده شده است، استفاده کنند.

امام جمعه بیجار با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید همه توان خود را در راستای خدمت به مردم در عرصه‌‌‌های مختلف به کار گیرند، عنوان کرد: خدمت به مردم موجب رضایت پروردگار می‌شود و کسی که در این امر کوتاهی کند دچار عذاب خواهد شد.

حجت‌الاسلام مرادی به اهمیت مدیریت صحیح در راستای تحقق اهداف اشاره کرد و گفت: اگر ما بتوانیم در خصوص روح و جان خود مدیریت درستی داشته باشیم قطعاً در تمامی زمینه‌های دیگر نیز می‌توانیم مدیریتی صحیح اعمال کنیم.

وی به تحریم‌های اقتصادی دشمنان نیز اشاره کرد و گفت: دشمنان با اعمال تحریم‌های اقتصادی سعی دارند ملت آزاده ما را به زانو درآورند.

به گفته امام جمعه بیجار، توجه مسئولین به رفع مشکلات مردم در شرایط امروزی مانع از افزایش فشار بر قشر ضعیف جامعه خواهد شد.

وی جلوگیری از اسراف را بهترین  راه مقابله با تحریم‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: دشمنان ایران اسلامی بعد از شکست‌های پی‌در پی امروز جنگی اقتصادی را علیه کشور به راه انداخته‌اند که باید با درایت و انسجام ملی در برابر آن ایستاد.

گفتنی است، در پایان این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد از زحمات جمشیدی فرماندار سابق این شهرستان تقدیر و حمدالله کریمی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری بیجار معرفی شد.

حمدالله کریمی معاون فرماندار دهگلان و معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان را در پرونده کاری خود دارد.

انتهای‌پیام/79002/م/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول