اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان:

مردم نقش مهمی را در تولید امنیت دارند

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به لزوم مشارکت مردم در تولید امنیت گفت: نقش مردم در برقراری امنیت یک جامعه بسیار مهم است.

مردم نقش مهمی را در تولید امنیت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، وجیه‌الله موسوی ظهر امروز در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی استان زنجان با اشاره به وجود طرح ارتقای امنیت اجتماعی اظهار داشت: برقراری امنیت اجتماعی از دغدغه‌های مردم و مسئولان هر کشوری محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه امنیت اجتماعی مقوله‌های خاص خود را دارد، افزود: اسلام برقراری امنیت در همه جوانب را مورد تاکید قرار داده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان بر مرتبط بودن امور در برقراری امنیت تاکید کرد و گفت: تامین بهداشت، اقتصاد و سایر نیازها در کیفیت امنیت دخیل هستند.

وی تاکید کرد: برقراری امنیت در جامعه مستلزم پرداخت هزینه است و برای ارتقای آن باید بسترسازی شود.

موسوی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی برای عملیاتی کردن ماموریت‌های خود اقدام به دسته‌بندی جرائم کرده است، اضافه کرد: جرائم به دو قسمت پنهان و آشکار دسته‌بندی شده‌ و اقدامات متناسب با آن دسته‌بندی صورت گرفته است.

وی از ورود نیروی انتظامی برای جمع‌آوری ورود و توزیع تجهیزات ماهواره خبر داد و گفت: با همکاری قوه قضائیه با این افراد برخورد می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان بر ضرورت استفاده از ظرفیت نیروی انتظامی در ارتقای امنیت اجتماعی تاکید کرد و گفت: صدا و سیما در القای امنیت در جامعه نقش مهمی ایفا می‌کند.

وی از رصد سایت‌های غیر اخلاقی توسط پلیس فتی خبر داد و اضافه کرد: مشاوران مستقر در ناجا اقدام به ارائه خدمات در این حوزه می‌کنند.

موسوی امنیت را مقوله پیچیده عنوان و تصریح کرد: داشتن آرامش خیال هم از مقوله‌های امنیت محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم پلیس را مسئول امنیت اجتماعی می‌دانند، ادامه داد: مردم باید بدانند که برقراری امنیت بدون همراهی و همکاری مردم میسر نیست.

انتهای پیام/73004/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول