اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان البرز:

توسعه فضاهای کسب و کار نیازمند ارتقای امنیت است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: توسعه فضاهای کسب و کار نیازمند ارتقای امنیت است.

توسعه فضاهای کسب و کار نیازمند ارتقای امنیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدصادق مهدوی‌راد ظهر امروز در نخستین نشست اعضای کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری با سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع البرز گفت: برای اینکه بتوانیم در محیط کسب و کار به توسعه و پیشرفت بیشتر دست پیدا کنیم باید امنیت را در این گونه اماکن بیشتر برقرار کرده چراکه امنیت نقش بسزایی در توسعه صنعت جامعه دارد.

وی ادامه داد: هنگامی که امنیت در محیط‌های صنعت کسب و کار برقرار شود می‌توان به توسعه‌یافتگی بخش‌های مختلف از جمله صنعت نیز امیدوار بود.

*گسترش و توسعه صنایع نیازمند ارتقای امنیت

وی با تأکید بر اینکه گسترش و توسعه صنایع نیازمند ارتقای امنیت است افزود: در قانون‌های مختلف و از جمله قانون کسب و کار، ارتباط نزدیکی بین صنایع و دستگاه قضا به منظور تأمین امنیت قضایی در نظر گرفته شده است.

*تشکیل کمیته‌های حمایت قضایی در استان البرز

مهدوی‌راد در ادامه سخنان خود با اشاره به تشکیل کمیته‌های حمایت قضایی در این استان افزود: این کمیته با هدف حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری تشکیل شده است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این کمیته در استان‌های مختلف کشور در حال شکل‌گیری است.

وی افزود: اتخاذ تدابیر لازم به منظور رسیدگی فوری به دعاوی مربوط به سرمایه‌گذاران در دادسراها و محاکم عمومی و انقلاب، نظارت بر صدور قراردادهای تامین اموال، نظارت برقرارهای تأمین کیفری به ویژه صدور قرار بازداشت موقت به نحوی که موجب بازداشت سرمایه‌گذار نشود از جمله وظایفی است که برعهده این کمیته قرار گرفته است.

انتهای پیام/2302/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول