اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شرکت گاز گچساران صورت گرفت

اتمام گازرسانی به روستای آبگرمو گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس شرکت گاز گچساران گفت: گازرسانی به روستای آبگرمو به اتمام رسیده و اکنون همه خانوار‌های این روستا از نعمت گاز برخوردار هستند.

اتمام گازرسانی به روستای آبگرمو گچساران

ناصر دلفریان صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: شرکت گاز این شهرستان در راستای خدمات‌رسانی به مردم در نقاط مختلف شهری و روستایی تلاش مضاعف دارد.

وی بیان داشت: گازرسانی به برخی از روستاهای گچساران از مصوبات سفرهای رئیس جمهور و هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد و گچساران بوده که با جدیت اجرایی شده است.

* شرکت گاز گچساران در انتظار صدور مجوز حفاری از سوی شهرداری است

رئیس شرکت گاز گچساران یادآور شد: روستای آبگرمو از روستاهای چسبیده به منطقه شهری گچساران بوده که طرح الحاق آن به شهر در دستور کار است.

دلفریان با بیان اینکه به دلیل عدم اجرای طرح هادی و وجود برخی معارضات، گازرسانی به روستا صورت نگرفته بود، افزود: در طول یکسال گذشته و با رفع بخشی از این موانع، گازرسانی به این روستا آغاز شد و در حال حاضر تمامی ساکنان از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

وی بیان داشت: برای این روستا افزون بر 220 علمک گاز نصب و بکار گرفته شده است و عملیات نصب 33 انشعاب و علمک باقیمانده نیز رو به اتمام است.

این مسئول در شرکت گاز گچساران وجود شبکه فرسوده در این روستا را مشکل دیرینه و یکی از درخواست‌های اصلی مردم در این روستا عنوان کرد و گفت: شبکه‌های فرسوده این روستا حدفاصل بازار روز به طول 9 کیلومتر مقاوم‌سازی شده است.

دلفریان ایجاد هماهنگی و صدور مجوز از سوی شهرداری، بنیاد مسکن، دهیاری و بخشداری را برای گازرسانی به نقاط شهری و روستایی لازم و ضروری عنوان کرد.

وی با بیان اینکه مردم در نقاط مختلف شهری گچساران درخواست‌هایی در زمینه گازرسانی دارند، آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به نقاط شهری را منوط به صدور و دریافت مجوز از سوی شهرداری اعلام کرد.

دلفریان ابراز داشت: شرکت گاز گچساران آمادگی کامل برای گازرسانی به عموم نقاط و محلات فاقد گاز گچساران را دارد.

رئیس شرکت گاز گچساران با اشاره به اینکه پیمانکار شبکه‌گذاری گاز آمادگی آغاز بکار دارد، تصریح کرد: مکاتباتی با شهرداری صورت گرفته و منتظر اجازه حفاری از سوی شهرداری هستیم تا این پیمانکار آغاز بکار کند.

* ایستگاه میترینگ کارخانه بهنوش نصب و راه‌اندازی شد

دلفریان از گازرسانی به کارخانه بهنوش گچساران خبر داد و عنوان داشت: بنا به درخواست مدیریت این کارخانه مبنی بر استفاده از گاز طبیعی برای جایگزینی با سوخت‌هایی مانند گازوئیل، ایستگاه میتیرینگ گاز این کارخانه نصب و راه‌اندازی شد.

وی راه‌اندازی ایستگاه حفاظت از زنگ «کاتدیک» روستای تلخاب‌شیرین برای جلوگیری از خوردگی و پوسیدگی شبکه گاز این روستا، نشت‌یابی انشعابات گاز مشترکان گچساران در تمام نقاط دارای گاز و اقدام برای رفع نشت به تعداد 800 مورد، برطرف کردن مشکل پرداخت قبوض مشترکین از طریق دفاتر خدماتی تحت پوشش پست بانک، ارائه خدمات به مشترکین در زمینه اشتراک‌پذیری به تعداد 830 فقره و 350 علمک و نصب تعداد 800 دستگاه کنتور و نیز شبکه‌گذاری دشت بلوط از تأسیسات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به طول چهار کیلومتر را از دیگر اقدامات و فعالیت‌های شرکت گاز این شهرستان در چند ماهه اخیر عنوان کرد.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول