اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تبدیل پردیس به پرجمعیت‏ترین مرکز جمعیتی شرق تهران

100 هزار واحد مسکونی مهر در پردیس در حال احداث است

خبرگزاری فارس: شهردار پردیس با بیان اینکه جمعیت این شهر تا دو سال آینده به 600 هزار نفر می‏رسد، گفت: 100 هزار واحد مسکن مهر در پردیس در دست احداث است.

100 هزار واحد مسکونی مهر در پردیس در حال احداث است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محمد لاله صبح امروز در میان شماری از مسئولان مدیریت شهری پردیس اظهار داشت: شهر جدید پردیس عمری تقریباً 18 ساله دارد.

وی ادامه داد: پردیس به عنوان یکی از شهرهای اقماری پایتخت با هدف روانه ساختن سرریز جمعیت رو به ازدیاد تهران به شهرهای حومه پایتخت ساخته شد.

لاله اضافه کرد: در حال حاضر، این شهر جدید در هشت فاز مختلف مسکونی، تحقیقاتی، علمی، توریستی و صنعتی جانمایی شده است و مراحل ساخت و توسعه خود را ادامه می‏دهد.

شهردار پردیس افزود: با آغاز به کار دولت‏های نهم و دهم و هدف قرار گرفتن خانه‏دار شدن اقشار ضعیف و متوسط جامعه، این شهر بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تعیین چنین رویکردی در دولت، پنج فاز مسکونی این شهر به هدف اجرای گسترده پروژه‏های ملی مسکن مهر تبدیل شد.

لاله اضافه کرد: در حال حاضر، شهر جدید پردیس با وجود 100 هزار واحد مسکونی در حال ساخت به عنوان یکی از مهم‏ترین نقاط اجرایی طرح مسکن مهر کشور مطرح است.

شهردار پردیس افزود: برآورد چنین ساخت و سازهای گسترده‏ای، احتساب آن با واحدهای تحویلی از ابتدای سال و اضافه کردن این رقم به جمعیت 70 هزار نفری کنونی پردیس از استقرار آمار جمعیتی 600 هزار نفر تا دو سال آینده در این شهر اقماری خبر می‏دهد.

وی ادامه داد: با وجود چنین جمعیت قابل توجهی، بی‏شک شهر جدید پردیس به بزرگ‏ترین نقطه جمعیتی شمال، شرق و شمال‏شرق استان تهران تبدیل می‏شود.

لاله اضافه کرد: این شرایط نیاز به همتی بلند از سوی نهادهای خدمات‏رسان برای تکمیل ملزومات روبنایی و زیربنایی در شهر جدید پردیس را بیش از قبل ضروری می‏نماید.

انتهای پیام/25682/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول