اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فدراسیون کاراته خبر داد

برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کاراته در اسفند ماه

خبرگزاری فارس: دبیر فدراسیون کاراته کشورمان از آغاز رقابت های انتخابی تیم های ملی کاراته کشورمان در اسفندماه سال جاری خبر داد.

برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کاراته در اسفند ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محسن عاشوری دبیر فدراسیون کاراته در حاشیه انتخابات مجمع هیئت کاراته استان قزوین که در محل اداره ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه مسابقات سال آینده کاراته قهرمانی آسیا در کشور امارات دو ماه به تعویق افتاده است تلاش می‌کنیم رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کاراته کشورمان را در رده‌های سنی مختلف اسفندماه سال جاری برگزار کنیم.

وی  در ادامه گفت: اگر نتوانیم شرایط برگزاری این مسابقات را در اسفندماه برگزار کنیم به طور حتم در فروردین ماه سال آینده این کار را انجام خواهیم داد.

عاشوری با اشاره به بیست و یکمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان که طی هفته‌های گذشته در پاریس برگزار شد، بیان کرد: در مراحل مختلف اردوهای تیم ملی به کاراته‌کاهای کشورمان یادآوری می‌کردیم که همه آن‌ها با دست پر و با مدال از این رقابت‌ها برخواهند گشت که با لطف خداوند متعال این اتفاق صورت گرفت.

دبیر فدراسیون کاراته کشورمان با اشاره به اینکه کسب مدال از رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان به حق به کاراته‌کاهای تیم ملی کشورمان رسید اظهار داشت: در مدت تمرینات برگزار شده تیم ملی کشورمان ورزشکاران اعزامی به رقابت‌ها قهرمانی جهان تمرینات سخت و طاقت‌فرسایی را پشت سر گذاشتند.

وی در ادامه اظهار داشت: در جریان مسابقات کاراته قهرمانی جهان در حق کاراته‌کاهای تیم ملی کشورمان ناداوری‌های زیادی صورت گرفت که در بیشتر حق کشی‌های داوران این مسابقات، نزدیک به پانزده هزار تماشاگر این مسابقات آنان را هو کردند.

عاشوری با بیان این که تمام دنیا در جریان برگزاری این مسابقات قدرت اصلی تیم ملی کاراته کشورمان را درک کردند افزود: سطح تکنیک کاراته‌کاهای کشورمان به حدی بود که آن‌ها توانستند عنوان سومی سکوی کومیته تیمی این مسابقات را از آن خود کنند.

دبیر فدراسیون کاراته کشورمان با اشاره به این که برخی از کارشناسان کاراته کشورمان نسبت به عملکرد تیم ملی کاراته کشورمان در مسابقات جهانی فرانسه انتقادهایی را دارند عنوان کرد: این دوستان باید در نظرات خود منصف باشند و همه شرایط و داشته‌های تیم ملی کاراته را در نظر بگیرند‌.

عاشوری با اشاره به اینکه منتقدین کاراته کشورمان منصفانه در مورد عملکرد تیم ملی کاراته کشورمان قضاوت کنند اضافه کرد: در مسابقات کاراته قهرمانی جهان کاراته‌کاهای کشورمان خوب کار کردند و نتایج خوبی را هم در این رقابت‌ها به دست آوردند.

انتهای پیام/77004/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول