اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری انتخابات مجمع هیئت کاراته استان قزوین

رئیس هیئت کاراته بار دیگر در سمت خود ابقا شد

خبرگزاری فارس: ساعتی پیش با برگزاری انتخابات مجمع هیئت کاراته استان، رئیس هیئت کاراته استان برای چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

رئیس هیئت کاراته بار دیگر در سمت خود ابقا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین ساعتی پیش مجمع انتخاباتی رئیس هیئت کاراته استان قزوین با حضور عاشوری دبیر فدراسیون کاراته کشور، حق‌شناس مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قزوین، احمدپور معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان استان قزوین، جلیلوند رئیس هیئت کاراته شهرستان قزوین، آسیابری رئیس هیئت کاراته شهرستان البرز، بهمن عسگری قهرمان ارزنده قزوینی تیم ملی کاراته کشورمان و دیگر قهرمانان و پیشکسوتان این رشته ورزشی در محل سالن اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد.

در این مراسم بابایی و جلیلیان نامزدهای ریاست هیئت کاراته استان بودند که در نهایت با کنار کشیدن جلیلیان، محمدصادق بابایی توانست از مجموع 18 رأی اخذ شده با 16 رأی  بار دیگر سکان ریاست این هیئت ورزشی را برای چهار سال آینده در اختیار بگیرد.

در این مراسم دبیر فدراسیون کاراته کشورمان با اشاره به این که هیئت کاراته استان قزوین یکی از بهترین هیئت‌های ورزشی کاراته در سطح کشور محسوب می‌شود، گفت: این هیئت در سال‌های گذشته در جهت رشد و پیشرفت قدم‌های مثبتی برداشته است و این امر قطعا با برنامه‌ریزی و پشتکار همه زحمت‌کشان این هیئت ورزشی صورت گرفته است.

محسن عاشوری با اشاره به برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت کاراته استان قزوین این مجمع را مثال جوانمردی خواند و گفت: دو نامزدی که در این انتخابات حضور داشتند به خوبی توانستند نقطه نظرات خود را بازگو کنند و در نهایت جلیلیان با کنار کشیدن خود از نامزدی در این مجمع، ریاست را حق محمدصادق بابایی دانست.

در این مراسم محمدصادق بابایی هم با اشاره به اینکه وظایفش برای چهار سال آینده به مراتب سنگین‌تر شده است، افزود: خدا را شاکر هستم که بار دیگر این توفیق نصیب بنده شد تا بار دیگر بتوانیم با همکاری مجموعه بزرگ کاراته افتخارات این رشته ورزشی را بیش از پیش تکرار کنیم.

بابایی در پایان اظهار کرد: امیدواریم روند رو به رشد کاراته استان را همچنان با قدرت ادامه دهیم تا در آینده بتوانیم کاراته‌کاهای شایسته دیگری نظیر بهمن عسگری را به جامعه ورزشی کشور و دنیا معرفی کنیم.

انتهای پیام/77004/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول