اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان شمالی

200 هزار نفر در طرح پزشک خانواده ثبت‌نام کردند

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی شمار ثبت‌نام کنندگان در طرح پزشک خانواده در استان را بیش از 200 هزار نفر اعلام کرد.

200 هزار نفر در طرح پزشک خانواده ثبت‌نام کردند

نادر نیک‌پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه لیست افراد ثبت‌نام شده به مرکز ارسال شده است،‌ افزود: اکنون منتظر تیم بازرسی وزارتخانه برای برگزاری مقدمات طرح پزشک خانواده در خراسان شمالی هستیم.

وی از تداوم ثبت‌نام از خانوارها برای طرح پزشک خانواده در نوبت صبح در مراکز بهداشتی و درمانی شهرهای بجنورد، شیروان و اسفراین خبر داد.

نیک‌پرست از عموم شهروندان این شهرها خواست تا در نوبت صبح با در دست داشتن مدارک لازم به مراکز بهداشتی و درمانی برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار امیدواری کرد؛ این طرح در آینده نزدیک در استان کلید بخورد.

وی همچنین با اشاره به برنامه افزایش سهمیه ثبت‌نامی پزشکان در اجرای طرح پزشک خانواده گفت: سهمیه ثبت‌نامی پزشکان در اجرای طرح پزشک خانواده از 2 هزار و 500 نفر به 3 هزار نفر افزایش یافته است.

خراسان‌شمالی دارای هفت شهرستان با 867 هزار نفر جمعیت بوده که بیش از 40 درصد آنها در سه شهر اجرای طرح پزشک خانواده شهری استان سکونت دارند.

انتهای پیام/63002/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول