اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان:

اجرای طرح امداد زمستانی از 20 آذر ماه آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اعلام آغاز طرح زمستان ایمن در این استان گفت: اجرای طرح امداد زمستانی برای داشتن زمستان ایمن به مدت سه ماه از 30 آذر ماه آغاز می‌شود.

اجرای طرح امداد زمستانی از 20 آذر ماه آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غفور راستین ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مورد آغاز طرح زمستان ایمن در استان اصفهان اظهار کرد: این طرح امسال از 20 آذر به مدت 3 ماه در سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مرکز فوریت‌های پزشکی، راهداری، پلیس راه، هلال احمر، آتش نشانی و شرکت‌های گاز، برق، آب و مخابرات از مهم‌ترین واحدهای خدمت رسان در این طرح هستند که در این مدت به طور ویژه برای خدمت رسانی به امداد خواهان بسیج شده و به صورت آماده باش درآمده‌اند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان ادامه داد: برای اجرای مطلوب این طرح تمامی ناوگان اورژانس بیمارستانی و پیش بیمارستانی استان، به خصوص در جاده‌ها در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی تأکید کرد:  مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان امسال با تعداد 108 پایگاه اورژانس شامل 52 پایگاه شهری، 55 پایگاه جاده‌ای، یک واحد بالگرد امداد هوایی و بیش از 700 نیروی تکنسین فوریت‌های پزشکی به امداد خواهان، خدمت رسانی می‌کنند

راستین با اعلام اینکه در طی 8 ماه گذشته از ابتدای سال جاری بیش از 92 هزار مأموریت توسط واحدهای امدادی اورژانس در سطح استان انجام گرفته، افزود: در طی این مدت 86 نفر دچار گاز گرفتگی و مسمومیت با مونوکسید شدند که از این تعداد  14 نفر فوت کردند.

وی به شهروندان توصیه کرد: به دلیل خطر گاز گرفتگی ،هرگز برای گرم کردن داخل خودرو و چادر از وسایل گاز سوز و زغال استفاده نکنید.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول