اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل توسعه منابع انسانی استانداری زنجان:

زنجان پایلوت اجرای «مدل سازمانی استانداری معیار» شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل توسعه منابع انسانی استانداری زنجان گفت: استان زنجان به عنوان پایلوت اجرای «مدل بومی سازمانی استانداری معیار» انتخاب شده است.

زنجان پایلوت اجرای «مدل سازمانی استانداری معیار» شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهرام جلیل‌خانی ظهر امروز در جلسه «استقرار مدل بومی سازمانی استانداری معیار» اظهار داشت: هر تلاشی برای بهبود شرکت‌ها و سازمان‌ها به معنی تلاشی برای کیفیت زندگی مردم محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کشورهای مختلف برای تعالی خود از الگوهای مختلفی استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر سازمان‌ها و شرکت‌های اروپایی، کشورهای آمریکا و ژاپن مدل تعالی خود را طراحی کرده‌اند.

مدیرکل توسعه منابع انسانی استانداری زنجان با بیان اینکه الگوی استانداری معیار که در سطح کشور تبیین شده است به صورت پایلوت در پنج استان اجرا می‌شود، تصریح کرد: این پنج استان به نوعی بلوغ سازمانی رسیده‌اند که مدلی از تعالی در این استان‌ها پیاده شود.

وی با تاکید بر اینکه پروژه‌های بهبود در قالب مدل تعالی استانداری معیار تعریف می‌شود، اضافه کرد: این طرح در استان‌های زنجان، آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی و قزوین اجرا می‌شود.

جلیل‌خانی با بیان اینکه استانداری مغز و قلب سایر دستگاه‌های اجرایی به شمار می‌رود، یادآور شد: استانداری به عنوان دستگاه اجرایی وظیفه راهبری سایر دستگاه‌های اجرایی را نیز بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد هر گونه تحولاتی در استانداری الگویی برای سایر دستگاه‌ها محسوب می‌شود، ادامه داد: باید در اجرای طرح مهم مدل بومی سازمانی استانداری معیار، همکاری خوبی در استان زنجان صورت گیرد.

مدیرکل توسعه منابع انسانی استانداری زنجان با بیان اینکه اگر دستگاه‌های اجرایی استان زنجان در اجرای طرح بومی سازمانی استانداری معیار همکاری لازم را نداشته باشند، طرح به صورت ناقص اجرا می‌شود، اضافه کرد: باید آمار و اطلاعات موجود در این زمینه تکمیل شود.

وی تاکید کرد: باید مدیران دستگاه‌های اجرایی برای بهبود در اجرای برنامه‌ها درگیر اجرای طرح شوند.

انتهای پیام/73006/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول