اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی سوادکوه:

زیرساخت‌های توسعه سوادکوه آماده نیست

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهرستان سوادکوه با اشاره به توانمندی‌های توسعه در شهرستان سوادکوه، گفت: آماده‌ نبودن زیرساخت‌های توسعه، مهم‌ترین مانع توسعه سوادکوه است.

زیرساخت‌های توسعه سوادکوه آماده نیست

رمضانعلی قاسمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با اشاره به وجود توانمندی‌های توسعه در شهرستان گفت: برنامه‌ریزی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های توسعه باید در اولویت فعالیت‌های مسئولان شهرستان سوادکوه قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان سوادکوه، راه‌اندازی شرکت توسعه و عمران سوادکوه را در راستای مصوبه هیئت وزیران ذکر کرد و افزود: با راه‌اندازی شرکت توسعه و عمران سوادکوه شاهد استفاده بهینه از استعدادهای توسعه و تمرکز فعالیت‌های آینده‌نگرانه در آن خواهیم بود.

وی افزود: فرماندار به عنوان متولی شهرستان سوادکوه برای راه‌اندازی شرکت توسعه و عمران شهرستان تلاش کند و با استفاده از ظرفیت آن گام مهمی در مسیر توسعه شهرستان برداشته خواهد شد.

عضو شورای شهر پل سفید در مازندران به برخی از موانع توسعه و پیشرفت توسعه سوادکوه اشاره و خاطر نشان کرد: زیرساخت‌های شهرستان سوادکوه برای دستیابی به اهداف توسعه آماده نشده است.

قاسمی آماده‌ نشدن زیرساخت‌های توسعه سوادکوه را از مهم‌ترین موانع ذکر کرد و گفت: برنامه‌هایی برای آماده‌ کردن زیر‌ساخت‌های توسعه سوادکوه انجام شده است که سرعت اجرایی شدن آن کند است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان سوادکوه بر لزوم هماهنگی متمرکز شهرستانی برای ترمیم و تجهیز راه‌ها و اجرایی شدن طرح‌های توسعه اشاره کرد و یادآور شد: ادارات، نهادها و نخبگان شهرستانی برای دستیابی به اهداف توسعه به شوراهای اسلامی شهرها و روستاها کمک کنند.

انتهای پیام/86015/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول