اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اسلامیه خبر داد

اختصاص 15 میلیارد ریال اعتبار به توسعه معابر اسلامیه

خبرگزاری فارس: شهردار اسلامیه از اختصاص مبلغ 15 میلیارد ریال اعتبار به اجرای آسفالت و توسعه معابر این شهر خبر داد.

اختصاص 15 میلیارد ریال اعتبار به توسعه معابر اسلامیه

علی محمدشاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: آسفالت معابر از جمله پروژه‌های در دست اقدام شهرداری اسلامیه است که در سال جاری اعتباری معادل 15 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه و همچنین مبلغ یک میلیارد ریال برای ترمیم آسفالت نوار حفاری شده توسط شرکت گاز در نظرگرفته شده است.

وی تغییر مسیر و احداث سیل‌بند شمال شهر اسلامیه با اعتبار 700 میلیون ریال، خرید تجهیزات آتش‌نشانی با اعتبار 200 میلیون ریال، احداث و تجهیز پیش‌سردکن کشتارگاه با اعتبار 400 میلیون ریال، جدول‌کشی و آماده‌سازی معابر سطح شهر با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال را از دیگر پروژه‌های در دست اقدام شهرداری اسلامیه در سال جاری اعلام کرد.

شهردار اسلامیه گفت: در سال جاری صنوف صنعتی شهر اسلامیه به ضلع شرقی میدان غدیر منتقل و همچنین ادامه خیابان شهید بهشتی جنوبی با هدف بهبود عبور و مرور بازگشایی می‌شود.

* احداث واحد شماره دو آتش‌نشانی اسلامیه با پیشرفت 60 درصدی

محمدشاهی از پیشرفت 60 درصدی احداث واحد شماره دو آتش‌نشانی شهر اسلامیه خبر داد و افزود: برای اجرای این پروژه تاکنون مبلغ 850 میلیون ریال هزینه شده است که در صورت تأمین اعتبار لازم تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

شهردار اسلامیه، تکمیل و افتتاح میدان غدیر با اعتبار 2 میلیارد و 800 میلیون ریال و آسفالت امتداد بلوار شهدا و محور ورودی بوستان لاله با متراژ 30 هزار مترمربع و اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون ریال را از جمله پروژه‌های اجرا شده از ابتدای سال جاری عنوان کرد.

شهردار اسلامیه همچنین از اجرای 80 درصد ممیزی املاک باغشهر اسلامیه خبر داد و تصریح کرد: طرح ممیزی املاک به منظور اجرای طرح سیستم یکپارچه شهرسازی با اعتبار 350 میلیون ریال انجام شده است.

محمدشاهی حوزه خدماتی شهر اسلامیه را یک‌هزار هکتار اعلام کرد و یادآور شد: شهر اسلامیه به عنوان یک منطقه ییلاقی در شمال‌شرقی شهرستان فردوس و در مسیر ارتباطی استان‌های جنوبی و جنوب‌غرب کشور به شمال و آسیای میانه و کریدور انتقال کالا و مسافر از خلیج فارس به کشورهای آسیای میانه و مشهد‌الرضا(ع) است.

انتهای پیام/69007/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول